Monday, January 22, 2007

Jättebra ju!

Eftersom mina favvobrooklyn-tjejer Au Revoir Simone snart också släpper nytt album (den 14e februari) och framför allt eftersom de återigen kommer till stan så får ni den här. Den 16e februari kommer de till Debaser och det ska bli väldigt trevligt att ses igen! Och som om inte det vore nog så spelar Santa Maria, alltså Maria som tidigare sjöng i The Concretes. Och det vill ni inte missa. Om ni nu trodde det. Dessutom ska vi ju ha kalas med Uffie ihop veckan innan.

Au Revoir Simone - Fallen Snow (Teenagers remix)

7 Comments:

Blogger rosa fluff said...

Har inte hört så mycket av dom
men dom är grymt tuffa!
Kanske också pallrar mig dit.

January 23, 2007 10:05 AM  
Blogger Peter said...

Jaaaaaaa! Bra, Elle. Då kan vi ses!

January 23, 2007 10:26 AM  
Blogger rosa fluff said...

Ska kolla om det finns biljetter kvar.

January 23, 2007 11:46 AM  
Blogger rosa fluff said...

eller köper man där? Sånt är jobbigt.

January 23, 2007 11:47 AM  
Blogger Peter said...

Elle: Jag tror det var inte förköp. Är inte helt säker dock...

January 23, 2007 1:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag är glad såg precis att CSS kommer till Gbg.

January 23, 2007 3:58 PM  
Blogger Peter said...

Emma: Va? När då, när då? Jag måste nog tyvärr boka in ett möte i Göteborg då. ;)

January 24, 2007 9:56 AM  

Post a Comment

<< Home