Sunday, January 21, 2007

Jamie T

Ha! Det är vitt ute idag. Jag vet, jag sa att jag ville ha grönt på marken året ut, men eftersom det ändå inte var så jävla grönt så funkar vill alldeles förträffligt. Ett tag. Till det blir vår i alla fall.

Så vad hade jag då på hjärtat. Ja, inte så mycket, to be honest. Tänkte bara tala om att jag verkligen inte kan få nog av Jamie T just nu. Fråga mig inte riktigt hur det gick till. Kanske är det nåt post-Mike Skinnerskt, nåt post-Lily Allenskt eller också har det att göra med min ibland närmast besatta beundran för det där kungadömet.

Hur som helst. Skön är killen i alla fall. Och Calm Down Dearest är, om jag fattat rätt, tredje singeln från kommande albumet Panic Prevention. Så det kan ni ju köpa eller ladda ner på en dator nära er.


Och ja, en sak till. Om två och en halv timme är det Arsenal mot Man United. Hemma på Emirates Stadium. Det kommer att bli en jobbig match!

Jamie T - Calm Down Dearest

4 Comments:

Blogger Annie - PD said...

Bra låt. Du är min musikguru :)

January 22, 2007 10:13 AM  
Blogger Peter said...

annie: Ja, den är skön som tusan. Och han har massor. Du är snällast!

January 22, 2007 10:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag kan verkligen inte få nog av Jamie T. Det verkar inte z-tv få heller. Förra veckan va Sheila hitvarning denna veckan är det If you got the money....

January 23, 2007 3:57 PM  
Blogger Peter said...

emma: Ha ha, det är du, jag, z-tv och BBC Radio 1. Och snart ganska många till...

January 24, 2007 9:58 AM  

Post a Comment

<< Home