Thursday, January 18, 2007

Tack!

Ja, tjuvlyssnat-releasen var ju en trevlig tillställning! Och en hel massa bra människor som jag inte hade träffat på länge. Som jag nog faktiskt måste träffa snart igen. Och en hel massa andra jag aldrig har träffat som sprang omkring i Cheap Monday-jeans och skägg. Som jag inte behöver träffa fullt lika ofta. Och en massa minimodebloggare. Tur att jag hade alltid lika snygga Lina med mig så jag hade nån slags sportslig chans att få veta vilka alla var. Men bra fixat var det, så tack Damon & Gloria.

9 Comments:

Blogger Linda K said...

he he ja det var verkligen gott om små trendnissar a la sann cheap monday och jag är lagom södersvår på plats.

och så eliten då ;)

January 18, 2007 11:13 AM  
Blogger Kerstin said...

Ja, Peter - såhär kan vi inte ha det. Nu styr vi upp något snart. Puss.

January 18, 2007 11:20 AM  
Blogger Peter said...

linda k: Japp, tur att eliten var där. ;) Så jag hade nån att prata med...

kerstin: Deal. Väldigt snart. Puss.

January 18, 2007 1:19 PM  
Blogger Lina said...

yeh..jag vill också vara med...snart drink o lite halvfylla..banne mej. vi får plocka ihop ett gäng....kul att du var med mej. hoppas du inte tycker sämre om mej efter mitt tråkiga skämt.,.haha,,,jag har ganska plain humor...kram!

January 18, 2007 2:14 PM  
Blogger rosa fluff said...

Attans! Nästa gång...

January 18, 2007 3:58 PM  
Blogger Peter said...

Lina: Tvärtom! På riktigt kan jag inte låta bli att le när jag tänker på ditt skämt. Du är skön!

elle: Nästa gång. Absolut!

January 18, 2007 7:05 PM  
Blogger Annie - PD said...

Puh. TUR att jag inte var bjuden ;)
Har svurit på att aldrig mer gå in i den butiken, grrrr. (mest pga av de små skäggnissarna ;D)

January 18, 2007 7:47 PM  
Blogger Lina said...

jag har skrvit ett inlägg på min blogg om dej och mej för att reda ut att vi inte är ihop...det var en del som visst trodde det haha. till och med fått mail om det *hehe. det är så konstigt...så fort man hänger med en snubbe drar alla slutsatsen att man är ihop...det finns ngt som heter kompisar...eh ..fast å andra sidan kanske det inte är så konstigt i och med att vi hängde hela tiden...yej...

January 18, 2007 9:03 PM  
Blogger Peter said...

annie: Nu har jag varit där inne två gånger. Jag är inte direkt en Cheap Monday-kille...

lina: ha ha, vad roligt! Måste genast kolla. Dina läsare mejlar och frågar om vi är ihop alltså? Ten thirtyone och Modeflickan engagerar med andra ord... ;)

January 19, 2007 8:59 AM  

Post a Comment

<< Home