Wednesday, January 17, 2007

Big Up, Peter!

Igår på Nada var ju grymt ju. Är väldigt imponerad över mina egna taktmixar. Minst 2, kanske 3 om man vill vara snäll. ;) Och Ben, det omtalade afrikanska settet lämnade Elfenbenskusten och Mali och var utökat med både Angola och Frankrike och sen kastade jag in lite soca från Barbados.

Och trots sin iver att diskutera bjälklag så kunde filurerna inte låta bli att röra sig. Mycket roligt. Även om min kära kollega ibland sa "Nu är det sådär svårt igen." Va, du menar att de inte har hört Yelle's senaste? Men okej, då lägger jag på Benja Styles-remixen på My Love så är vi game igen!

Och inte en droppe alkohol efter 22! Och ingen efterfest. Damn, I'm ordentlig! Och så är det ju tjuvlyssnat-fest ikväll. Ska bli skitkul att träffa alla underbara igen!

6 Comments:

Blogger Kerstin said...

Tjooohooo vad kul det ska bli ikväll. Puss.

January 17, 2007 11:20 AM  
Blogger sara said...

Och ditt knä mår säkert jättebra! /Moraltant och sjuksköterska sara

January 17, 2007 12:28 PM  
Blogger rosa fluff said...

Jag är ju inte bjuden dårå.
Men kanske på efterfesten...

January 17, 2007 12:52 PM  
Blogger Peter said...

kerstin: Eller hur! Det var ju jättelänge sen. Puss.

sara: Ingen är gladare än jag att jag har en privat sjuksköterska som tänker på mitt knä när jag uppenbarligen inte gör det. Mer sånt. ;)

elle: Jaaa. Det tycker jag. Och jag var ju inte på efterfest igår!

January 17, 2007 1:12 PM  
Blogger Caroline said...

meh orättvist! det var knappt en själ kvar när vi anlände 23.15... damn

January 17, 2007 10:42 PM  
Blogger Peter said...

Jag misstänkte det, Caroline. Det kändes som hela stället drog när vi slutade. Arkitekter rör sig i flock. ;)

January 18, 2007 10:53 AM  

Post a Comment

<< Home