Sunday, July 29, 2007

I väntan på...

Jag klarar inte det här längre. Våra bokhyllor ser återigen ut som dagen efter V&R-lanseringen. Så idag tog vi en tripp till Kungens kurva och gjorde som Kerstin och köpte en sån här. Och den är ju riktigt stabil ju. Det är alltså hennes kläder i hennes lägenhet och inte mina i min. Ifall ni undrar varför jag har en bikiniöverdel hängandes i ena hörnet. Och Linda K! Varför är alla lånekatalogerna slut? Kan du förklara det för mig...

ps. Kerstin, säg till om du vill ha tillbaka din bild.

4 Comments:

Blogger Linda K said...

he he he *skrattar lite nervöst och tittar åt sidorna* ...vetnte...

July 29, 2007 9:29 PM  
Blogger Peter said...

linda k: Nej, du vet inte de va? Bah!

July 30, 2007 9:35 AM  
Blogger Kerstin said...

Hahaha - såklart att du ska låna min bild pussgurka.

July 31, 2007 7:00 PM  
Blogger Peter said...

Kerstin: Bra! Den funkade nämligen väldigt väldigt bra.

August 01, 2007 11:03 AM  

Post a Comment

<< Home