Thursday, July 12, 2007

Nu åker jag igen.

Ja, jag var ju inte direkt Mr. Frekvent- bloggare där här dagarna. Får skylla på att det tog mer på krafterna än jag trodde att vandra upp och ner i den där staden. Nu drar jag i alla fall iväg igen. Till New Yorks raka motsats och en liten pytteby på södra Öland. Sol, bad, surfing, världsarv, jordgubbsodlingar, bokskogar och reggae. Typ.

Klart är i alla fall att Öland Roots, den skönaste lilla reggaefestivalen onna da island inna da sun drar igång imorgon och då är jag där. Men den lilla skillnaden att jag ligger på precis lagom avstånd och dricker drinkar vid poolen och de toviga håren röker braj och bor i trasiga tält.
Tror jag föredrar min version...

3 Comments:

Blogger Smartasmia said...

Heheheh..min storebror blev blixtinkallad som scenchef på festivalen där...på en av scenerna. Han lystrar till namnet "Bosse". Hälsa:-)

July 13, 2007 12:25 PM  
Blogger a spoonful of mint said...

Ja just det, jag kommer och dansar på ditt tak ;)

July 13, 2007 11:19 PM  
Blogger Peter said...

smartasmia: Jag såg inte Bosse. Det var för många knattar i vägen. Eller också var det för mörkt. Minns inte riktigt.

yeh-yeh girl: Jag väntade och väntade och väntade... Hade till och med ställt fram en drink i fall du var törstig.

July 23, 2007 7:10 PM  

Post a Comment

<< Home