Thursday, July 26, 2007

Aquascutum Ltd.

Inte för att jag är nån vän av Brett Anderson anno 2007, men när han bär upp Aquascutum-kläder som här stiger han ändå lite i mina ögon. Savile Row-skräddaren Nick Hart har specialritat en kollektion för Aquascutum i höst och den ska enligt uppgift vara inspirerad av the sharp British tailoring of Aquascutum in the 60s. Ja, tack!

Nu är ju Brett förvisso britt så det förslår men jag hade nog förmodligen valt någon annan. Kanske när han var Suede-man och inte fullt lika botoxt hälsosam som nu (tänk Per Gessle). Fast kläderna ser bra ut! Och Brett är fräschare än Halmstadmannen, jag vet... Och förmodligen har de nåt smart marknadstänk som jag inte vet om. Kanske få börja komma in på pubarna igen till exempel. Och bli mer classy. Fullt förståeligt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home