Monday, July 09, 2007

New York New York

Okej, då börjar jag då. Men eftersom jag skulle kunna skriva exakt hur mycket som helst så får det bli lite uppdelat annars hade det blivit en enda lång New York-post här. Och så kan vi ju inte ha det.

Men first things first. Våra väskor. Kom. Aldrig. Till. New York. Jag vet, det är helt mad. Min väska kom till Newark lagom till vi skulle checka in och åka hem och Mias kom för en timme sen typ. Det var jävligt trist. Framför allt eftersom jag hade alla mina guider i min väska. Lyckligtvis har jag grymt minne, när det gäller saker jag gillar, så vi missade inte dirkekt något vi vill hinna med.

Men New York är ju New York. Och trots att jag och M.I.A håller ett sjukt högt tempo på våra storstadstrippar är det omöjligt att hinna med allt. Men om man går från Little Italy upp till Central Park och sen tillbaka och fortsätter så upp och ner på typ alla avenyerna hinner man ju trots allt se det mesta.

Och ja, man får en smula ont i fötter och ben, framför allt eftersom man tvingas köpa nya skor eftersom de andra ligger i resväskan.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

tvingas köpa nya skor.....hehe..det tvånget skulle jag vilja ha minus den där oron över bagaget som aldrig kom. träffas nu snart peter så får du dela med dej.

July 09, 2007 4:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

det övre var från mej såklart

www.modette.se/linab/blogg

July 09, 2007 4:46 PM  
Blogger Peter said...

lina: Ja, det var ett ganska bra tvång. Fast sjukt jobbigt att behöva ringa Virgin två gånger om dan för att kolla när våra väskor skulle komma. Ja. Snart träffas!

July 09, 2007 7:54 PM  

Post a Comment

<< Home