Wednesday, January 10, 2007

Peter och herrgården!

I morgon drar jag till nån slags herrgård utanför Göteborg och pratar grafiskt program, sajt-design och omorganisering. Det kan ju gå precis hur som helst. Men jag hittade den här bilden i en mapp där den absolut inte skulle ligga. Och den kan ju funka alldeles utmärkt som Peter medan jag är och gör annat än att uppdatera min blogg. Det är ju ändå Burberry Prorsum's Spring/Summer 07. Och den skulle ju funka alldelels utmärkt på den där herrgården. Om inte annat så vet jag ju exakt hur jag ska se ut när jag går på jobbintervju. Komplett med mapp och allt!

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

specificera, vilken herrgård?

January 10, 2007 8:27 PM  
Blogger Peter said...

Oj, inte en aning om vad den hette. Men den låg utanför Göteborg. Typ Lerum eller nåt...

January 10, 2007 9:02 PM  
Blogger Linda K said...

fyra stiliga burberry-peter at kika på, ja det får väl duga :)

January 10, 2007 9:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Klart snygga prylar och perfa på herrgården :)

January 11, 2007 10:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

Åhå..herr Peter är och leker godsherre, minsann! Gutår, broder, gutår!

Dock - kom hem snart igen:-)

January 12, 2007 8:22 AM  
Blogger Peter said...

linda k: Japp. Burberry-Peter är den bästa. ;)

annie: Hade funkat alldeles utmärkt på herrgården. Hann tyvärr inte köpa upp mig på kollektionen innan det var dags att åka dig...

mia: Inte bara leker, Mia. ;) Nu är jag påväg hem igen. Väldigt väldigt skönt!

January 12, 2007 5:19 PM  
Blogger Kerstin said...

Åh, jag tycker det låter skoj ju. Är en sucker för helger på herrgårdar ju :) Ha det så trevligt och tills dess njuter jag av Burberry :)

January 13, 2007 11:32 AM  
Blogger Peter said...

Tack Kerstin. Det var helt okej. Grym mat. Ännu bättre vin. Och en bar med en gigantisk skivsamling. Tung andra dag med andra ord...

January 13, 2007 2:55 PM  

Post a Comment

<< Home