Tuesday, January 02, 2007

Farliga skogar.

Vet inte varför jag ger mig in i detta. Det är ju inte direkt en komplimang. Men lite roligt...

På julafton skulle vi åka hem till min mormor efter vi hade varit hos mina kusiner. Hon bor inte direkt granne med Spy Bar så det är helt sinnessjukt stjärnklart där nere. Vilket jag och M.I.A självklart var mycket imponerade av. Så vi tog en ficklampa och gick ut.

Det är bara det att om man skickar ut två cineaster ute i skogen med en ficklampa (ja, ni fattar...) så är det ju fullkomligt omöjligt att inte leka The Blair Witch Projekt. Vilket vi ju såklart inte skulle gjort för det fick till följd att vi blev fullkommligt vettskrämda för både träden och varandra och fick springa in till mormor igen. Som såklart skrattade så hon kiknade åt oss stackars stadsbor.

Jag tror inte jag hade nån poäng. Kom bara att tänka på det nu och kände att jag var tvungen att dela med mig. Hur fan blev det så här? Jag var ju med i friluftsfrämjandet ju.

Ehhh... Ni får en hit från 2006 som för att lägga allt bakom mig.

Teki Latex - Les Matins de Paris (Surkin remix)

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Har du något modegnäll att dela med dig av, spana in min blogg!

January 02, 2007 6:39 PM  
Blogger Peter said...

peter: Ha. Du är inte jag! Ska absolut dela med mig om jag har något.

January 02, 2007 7:46 PM  
Blogger rosa fluff said...

Jag behöver inte ens gå ut i
skogen för att bli rädd,
det räcker med att släcka lampan.
Elaka filmer...

January 03, 2007 10:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

Och jag vågar inte ens se läskiga filmer ... Kul var det i alla fall. /Margo

January 03, 2007 11:29 AM  
Blogger Peter said...

elle: Ha ha, japp så är det. Jag är livrädd för skogar. Helt irrationellt, jag vet.

Margo: Bra! Jobbar du? Visste inte att du var så feg? ;)

January 03, 2007 1:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hahaha. Själv är jag en bonnunge längst inne :)

January 04, 2007 2:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag börjar bli gammal. Klarar inte av läskiga filmer längre. Jag försökte se "Saw" förra året och det slutade med att jag låg i fosterställning i soffan med händerna för öronen och viskade åt min pojkvän att säga till när filmen var slut...

January 04, 2007 2:45 PM  
Blogger Peter said...

ida: Jag med. Det är ju det som är det sjuka. Det stora röda huset nedan är ju där jag är uppvuxen liksom. Det finns ju fan bara skog...

maria: Ungefär som när jag såg The Grudge... Fy helvete vad hemskt. Jag är en sån sopa när det gäller såna filmer. Ändå kan jag inte låta bli att kolla på dom.

January 04, 2007 3:46 PM  

Post a Comment

<< Home