Thursday, January 04, 2007

With every glasögon.

Jag håller på att köpa glasögon. Som ni ju vet. Det är ett evighetsprojekt. Men för första gången tror jag att vi kan närma oss ett avslut.

Just nu är det ett battle mellan ett par Clark Kent-aktiga briller med flaskbottenkänsla och en viss touch av intellektuell bibliotikarie-style och ett par en smula kantigare varianter som nog hade trivts bättre på en byrå än citerandes Tolstoy i nån skön kofta och slip-ins. The battle continues...


Förresten, har vi pratat om
Punks Jump Up-remixen på With Every Heartbeat? Vi har inte det va? Ja, här är den i alla fall. Och den är ju värd ett samtal eller två...

ps. Och tack alla jag tvingat vara smakråd!

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Men upp med glasögonen då. Vi vill ju se förstår du väl.

January 05, 2007 10:21 AM  
Blogger rosa fluff said...

Åh glasögon, jag blir helt galen.
Kan inte hitta de perfekta...
Det enda jag hittat är den där
läskiga mysiga bilden...

January 05, 2007 11:09 AM  
Blogger Caroline said...

back in business! vad har jag missat, vad har jag missat?

January 05, 2007 1:23 PM  
Blogger Peter said...

anonymous: Ha ha. Inte en chans. Eller jo, när Hanna plåtar och retuscherar. Då kanske jag går med på det.

elle: Jag vet. Det är ett mysterium att det ska vara så svårt. Den läskiga mysiga. Läskig indeed.

caroline: Jag trodde du hade försvunnit för alltid. Bra bra bra att du är tillbaka. Du har missat massor. Var du på CSS den där gången för evigheter sen?

January 05, 2007 2:31 PM  
Blogger Caroline said...

fixa en rullstol, kör sittdansen!

och nej förresten, var sen till css så det var kört att komma in... men vafan, skit händer. ska se uffie snart åtminstone.

January 05, 2007 3:16 PM  
Blogger Peter said...

caroline: Jag vet, det var helt störd kö. Över hela torget typ. Vi får se till att vara i tid när uffie spelar. Och ses såklart!

January 05, 2007 3:58 PM  
Blogger Caroline said...

skönt att det är biljetter till uffie. jag tror jag ska hämta ut min imorgon (om jag orkar ur sängen vill säga)

January 07, 2007 10:42 PM  
Blogger Peter said...

Just det ja. Min bokning har nog gått ut. Måste kolla om jag kan boka om...

January 08, 2007 1:14 PM  

Post a Comment

<< Home