Tuesday, January 09, 2007

Lindsay och stjärnorna

Ja, ni har ju såklart hört den. Men eftersom det var ett tag sen ni fick en mp3a så tänkte jag att det kanske var dags. Och den svänger ju. Och har en passande text. Fast den är explicit (jag skojar inte) som ingen annan och jag vet knappt om jag vågar spela den på Nada nästa vecka. Men här är den i alla fall. Och så fick jag ju en anledning att lägga in en bild med stjärnor placerade på strategiskt utvalda platser. Och det är i alla fall något beautiful K inte kommer att sakna...

Update: Extremt explicit, borde jag nog skrivit...

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Spank Rock - ett så bra låtnamn :D

January 09, 2007 10:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

Explicit var ordet. Den här ska du kanske inte stå och nynna i hissen som du gjorde med Old Dirty Bastard-låten före jul. ;)

January 09, 2007 10:43 AM  
Blogger Caroline said...

haha jag tänkte spela den på snottys på torsdag iaf...

January 09, 2007 1:07 PM  
Blogger Caroline said...

när spelar du på nada förresten??

January 09, 2007 1:09 PM  
Blogger Peter said...

annie: Eller artistnamn... ;)

maria: Jag vet. Jag var något tveksam till att lägga upp den... Men jag gjorde en update iaf.

caroline: Ja, men det är ju klart som fan jag är i Göteborg när du spelar. Är ju fan alltid där. Det är ju helt enormt dålig timing. Jag spelar på tisdag. Den 16e.

January 09, 2007 3:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag har faktiskt lyssnat på Spank Rock en hel del den senaste månaden. Var tvungen att ladda ner skivan efter jag sett musikbyråns best of program.

January 10, 2007 10:00 AM  
Blogger Mill said...

Det är ju perfekt till mitt inlägg! Jag länkar till dig om det är ok!

January 10, 2007 12:23 PM  
Blogger Caroline said...

får se om det funkar att svara idag då...;

men vad håller du på med?! va, hålla på och ränna så där.

timing ja. på tisdag ska jag på nån konsert... men hinner kanske med lite bardiggande också! jag är ju trots allt inte i göteborg eller nåt.

January 10, 2007 1:21 PM  
Blogger Peter said...

emma: Han är skön. Och är grym på att remixa. Grymma beats. Gillar verkligen hans grejer.

mill: Japp, passar alldeles utmärkt. Klart du får länka!

January 10, 2007 1:21 PM  
Blogger Peter said...

caroline: Ja, jag vet inte. Det är exeptionellt dålig stil att inte vara hemma. Hade jag vetat hade jag naturligtvis sagt att jag hade viktigare saker för mig än att åka på jobbresa.

January 10, 2007 1:27 PM  

Post a Comment

<< Home