Friday, December 22, 2006

So Long, Au Revoir!

Nu står den utanför kontoret. Min underbara hyrbil. Med lika underbar stereo. Justin har redan provsjungit och godkänt basen. Mapei också. Så i morgon drar jag ner till Småland. Och är tillbaka i stan om lite mindre än en vecka. Så, ja, en drink i mellandagarna borde absolut kunna funka, thanks for asking!

Och nu går dessutom vår kontorschef omkring här med stränga blicken och beordrar alla att gå hem tidigare. Jag är inte svårövertalad. Så off I go!

Ta hand om er och ha en fantastisk jul, ni underbara människor. Puss.

5 Comments:

Blogger fruitcocktail said...

Låter som det kommer bli en riktigt rockig resa! Många julkramar till dig med:) Hoppas det blir en skön vistelse i småland.

December 22, 2006 3:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ahh..Smartasmia råkar just befinna sig i Småland:-). Kör försiktigt! Och ha en ypperligt trivsam och hej dundrande god jul, grabben! Och glöm inte att skrika till om det blir en mellandagsrunda:-)

December 22, 2006 4:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

Men åh! Ha det jättebra Peter :D Är du riktigt snäll får du åka i min C30 med justin på högst volym nästa år, ho ho ho :D

Julkram från
Annie

December 22, 2006 10:28 PM  
Blogger Linda K said...

go jul! :)

December 23, 2006 11:27 PM  
Blogger Peter said...

fruitcocktail: Det var en väldigt sväning resa!

mia: Småland var finfint. Varmt och skönt!

annie: Jag vill jättegärna åka i din C30 med Justin på högsta volym. Jättejättegärna!

linda k: Tack det samma! Och god fortsättning!

December 29, 2006 4:47 PM  

Post a Comment

<< Home