Friday, January 05, 2007

Jag har bestämt mig!

Alltså det är ju faktiskt ändå fredag. Och nån slags afton. Och om man inte hade haft ett trasigt knä hade man ju kunnat gå på Ed Bangers-kalas på Debaser Medis idag. Eller på Cocktails 5-årsjubileum på Grodan. Eller Go Bang! på Teatron. Det kommer med andra ord svänga både här och där ikväll.

Själv ska jag inte på nåt sätt vara där. Jag ska äta anti-inflammatoriska och Ben&Jerry's-glass. Och det är inte det minsta synd om mig för jag kommer att ha bestämt mig för att det till slut blev Tom Ford-brillerna.

Så nu måste jag plåta om mig på jobbet igen. Och det tycker jag ju är så tråkigt. Eller hur, Ann! Synd bara nu när min kollega Jan fällde omdömet "Du ser ju helt förförisk ut på din nya bild, Peter". Ja, herregud vilket dårhus...

11 Comments:

Blogger fruitcocktail said...

Ben & Jerry glass är ju inte heller helt fel på en fredagkväll;) Vore kul att se bild på brillorna du bestämt dig för!

January 05, 2007 5:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ja - vi vill se glasögonen! Och gärna den förföriska blicken :)

January 05, 2007 5:41 PM  
Blogger spacedirk said...

Tom Ford it is!
Det blir nog något liknande hemma (glass, menar jag).
Tack för god match. Vi spelade klart snyggare.

January 05, 2007 6:02 PM  
Blogger Lina said...

jo lite synd är det ju om dej, jag hade tänkt gå på ed banger grejer. daniel BANGADE dock..haha vad rolig jag är...och jag ägnar mej att hosta upp alla inre organ jag har. ska vänta och se, kanske bättre imorn, men då är det självfallet säkert mkt sämre klubbar ute...usch. hatar när det händer.

January 05, 2007 6:48 PM  
Blogger rosa fluff said...

Förförisk låter kul. Jag vill också se glasögonen!
Jag har lagt in en förförisk Bob Harris på min blogg.

January 06, 2007 5:08 PM  
Blogger Peter said...

fruitcocktail: Ben&Jerry's är perfekt en fredagkväll. Ska se vad jag kan göra med glasögonen. Pratade dessutom med Hanna igår och förmodligen styr vi upp värsta fashionshootet. Eller inte. ;)

shopoholychic: Glasögonen kan jag förmodligen visa. Blicken är bara Jans ;) Fast å andra sidan...

spacedirk: Visst var dom grymma. Du har ju faktiskt sett dom.

lina: Ja, jag vet. Försökte bara spela totalt oberörd. Hoppas du sparat några av dina organ. Du behöver dom. Och med tanke på att jag varit hos länkare så vet jag att man behöver inre organ. I alla fall en del.

elle: Jaaaa, den är ju en sån plåtning jag ska göra! Att jag inte tänkt på det! Och då jäklar blir det förföriskt!

January 06, 2007 5:52 PM  
Blogger Kerstin said...

Åh, du kommer att bli asgrym i brillorna. Heja :)

January 07, 2007 12:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Japp - Du måste ha funnits i bakhuvudet när de designades:-) Bra val! Kan du inte montera lite hemliga kameror och köra din egna variant på "kontoret" från jobbet? Vill se:-)

January 07, 2007 12:40 AM  
Blogger Peter said...

kerstin: Ja, jag hoppas det. Skönt att du tror på mig. Puss.

mia: Jag ska kolla med våra it-killar. Men det kommer inte att bli en vacker syn. Det är väldigt få skillnader mellan Skanstull och Slough. Fast vi har snyggare inredning.

January 07, 2007 6:44 PM  
Blogger Caroline said...

viiisa bilden - klapp klapp klapp - visa bilden - klapp klapp klapp!

January 07, 2007 10:35 PM  
Blogger Peter said...

Ha ha... Ska se vad jag kan göra! ;)

January 08, 2007 1:13 PM  

Post a Comment

<< Home