Thursday, November 23, 2006

Você não quer faltar este.

Och om ni har missat, eller inte har en aning om, att världens skönaste brasilianare Cansei de Ser Sexy spelar på Debaser imorgon så se er härmed nu som informerade.

Det kommer ju såklart bli helt galet bra. Och det vill jag för allt i världen inte missa. Inte Caroline heller. Och det vill inte ni heller. Och har ni mot förmodan aldrig hört talas om CSS, eller om ni höll för öronen när jag spelade dem på Nada i tisdags, så ladda ner låten nedan och dansa lite. Det är ju ändå torsdagförmiddag.

Let's Make Love and Listen to Death From Above

Debaser. Inget förköp. 100 kr. Ses där!

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Aha, du menar att vi ska ses där?

November 23, 2006 11:09 AM  
Blogger Kerstin said...

Fan, fan, fan, fan .... jag har helt missat det ju. Bajs. Och jag kan inte imorgon. Skiiiiit.

November 23, 2006 12:27 PM  
Blogger Peter said...

b diddy: Japp, det är tanken. Visst låter det som en prima idé.

kerstin: Jag hade också missat, annars hade jag såklart sagt till tidigare. Ja, fan, vi kunde ju gått tillsammans.

November 23, 2006 12:45 PM  
Blogger Kerstin said...

Ja, fan vad kul det hade blivit. Men du skulle inte ha velat stå bredvid mig då jag får spasmer då de hade kört "Music is my hot hot sex". Då hade du fått skämmas över mig. Puss.

November 23, 2006 1:21 PM  
Blogger Peter said...

kerstin: Jag skäms aldrig över dig. Då får du ha riktigt jäkla mycket spasmer. Men jag ska absolut tänka på dig när dom kör den! Promise. Puss.

November 23, 2006 4:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tråkigt att man missar gillar ju CSS. Jag får nöja mig med konsert m lokala boråsband imon. Men de blir nog kul de med:)

November 23, 2006 6:05 PM  
Blogger Lina said...

mmm...ja....åh...underbart,.

November 23, 2006 10:21 PM  
Blogger Lina said...

om daniel är sjuk kan jag få följa med dej då?

November 23, 2006 10:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Riktigt bra! Jag kanske dyker upp efter eventuellt IKEA besök... :D

November 24, 2006 8:31 AM  
Blogger Peter said...

emma: Borås eller Brasilien. Båda börjar ju på B i alla fall...

lina: Absolut! Vi kan höras under dagen. Vet inte riktigt än exakt hur kvällen ser ut.

annie: Gör det! First things first... ;)

November 24, 2006 9:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

Fint! Vi kan ha förfest på Myrornas utställda möbler :D

November 25, 2006 2:26 PM  

Post a Comment

<< Home