Thursday, November 23, 2006

Vill ha # 2.

Jag vet. Ibland hänger jag upp mig på saker (den här gången, läs väskor). Och den blå lilla historien, som förvisso inte är så liten som man kan tro, typ 30x30 cm, är jättefin och jag gillar den jättemycket. Men jag har ju en nästan likadan. Fast brun. Så det verkar ju tämligen obegåvat att köpa en till.

Framför allt eftersom jag igår kväll hittade en annan. Också den från Mulberry. Som rymmer lite mer än min ipod och min mobil. Och eftersom ni har koll så fattar ni ju då genast att den inte direkt är gratis. £795 närmare bestämt. Och frågan är om jag varit såååå jäkla snäll i år. Men om jag betalar halva själv så kanske... Och när dessutom Hanna säger att väääääldigt stora skinnväskor på snubbar är hett, så är jag ju på rätt spår här.

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Oh, när jag tittat en stund på bilden upptäckte jag att det fanns människor bakom den där väskan.

November 23, 2006 9:57 AM  
Blogger Peter said...

Exakt så vill jag att folk ska känna när de ser min väska!

November 23, 2006 11:00 AM  
Blogger Puman said...

ahhhh, 30x30 cm lycka.

Bellissimo ;)

November 23, 2006 11:37 AM  
Blogger Peter said...

puman: Eller hur! Bellissimo, indeed!

November 23, 2006 12:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Är det en Picadilly? Typ Bayswaters storasyster (eeh, storebror)
Underbar är den!
Mulberry är så nice och du är definitivt värd en (eller två) bags från dem!! :D

November 23, 2006 2:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

Å gud vilken snygg väska. Helt underbar var den. Förstår att den är svindyr.

November 23, 2006 2:51 PM  
Blogger Peter said...

annie: Japp. Picadilly it is. Storebrorsan. Ja, visst är jag värd det. 800 pund är ju nästan inte nåt.

lisa: Håller med. Vill ha, vill ha, vill ha!

November 23, 2006 4:32 PM  
Blogger Linda K said...

en enda stor bayswater! *dånar* om jag ser dej på stan med den måste jag kramas med både dej och väskan!

November 23, 2006 5:20 PM  
Blogger Peter said...

Linda: Lovar att du ska få krama mig/väskan exakt hur mycket du vill om jag köper den!

November 24, 2006 9:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

Underbar! Den är helt perfekt. Det där är väskan för dig Peter!

November 25, 2006 2:16 PM  
Blogger Peter said...

Trodde att du skulle gilla den. Och håller med, den är verkligen underbar. Den är ju förstås helt vansinnigt dyr men fan vad grym den är.

November 25, 2006 2:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kolla också in deras Montgomery. Samma stil, lika brun, lite mindre.

Sen har jag aldrig förstått hur det kan gå mode i storlek på väska. Jag bär med mig samma saker oavsett mode...

November 26, 2006 4:55 PM  

Post a Comment

<< Home