Friday, November 17, 2006

En helt vanligt tisdagkväll

Och när jag ändå är inne på det musikaliska spåret (jag lovar ni ska få lite fashion snart...) så är det ju lika bra att jag berättar att jag spelar skivor på Nada igen. Johan och jag kör ännu en av våra arkitekt-gatherings. Närmare bestämt nu på tisdag den 21. Från efter jobbet tills vi tröttnar...

Och det kommer att låta som det brukar när jag och Johan lirar. Lite hiphop, ganska mycket electro, Justin såklart, lite Van She-remixer och så en massa annat lagom folkligt! Som den nedan till exempel.

Så ladies and gents, känn er extremt välkomna att göra oss sällskap.

Debbie Deb - Lookout Weekend

Nada, Åsögatan 140, Södermalm, Stockholm

8 Comments:

Blogger Anna said...

Hmm, hur gör jag för att ladda ner låten när jag inte kan högerklicka? :)

November 17, 2006 3:55 PM  
Blogger Peter said...

Va, går det inte att högerklicka? Det funkar här...

November 17, 2006 4:56 PM  
Blogger Anna said...

Jag kanske inte fattar alls, men jag tänkte eftersom jag har mac?

November 17, 2006 6:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag vill. Komma och lyssna. Jävlar i havet (om man får säga så) att jag inte bor lite mer centralt.

November 17, 2006 9:59 PM  
Blogger Peter said...

annapanna: håll ner ctrl och välj spara länk som. Då blir det disco!am

November 18, 2006 3:24 AM  
Blogger Peter said...

shopoholychic: Man får. Som fan får man önska att man bor där. Man kan komma på besök. Fast gör man det måste man säga till!

November 18, 2006 3:28 AM  
Blogger Anna said...

Tackelitack! hade ingen aning om att man gjorde så :)

November 19, 2006 6:59 PM  
Blogger Peter said...

anna: Det var så lite så. Glad att det funkade. Och jag var helt galen innan jag fick ner mina filer i början.

November 20, 2006 9:41 AM  

Post a Comment

<< Home