Friday, November 17, 2006

Lookout Weekend, here I Come!

Skulle ju inte lagt in den där Debbie Deb-låten... Den är ju förvisso skön men den ger väldigt mycket helgcravings. Fast det kanske iofs är okej eftersom det inte är så många timmar kvar. Kan bli en skön helg trots att det ska regna katter och hundar. Fast det kan man ju faktiskt borse ifrån!

Om ett par timmar ska jag iaf dra iväg mot Grill och sedan vidare till Dansens Hus och kolla på Nederlands Dans Theater 1, som är som namnet skvallrar om, ett helt helt fantastiskt holländskt danskompani. Ska bli grymt kul att se. Och efter det träffa två hombres från Växjö.

Imorgon har jag en rendes vouz med Kirsten. Ska också bli grymt kul att se även om jag har läskigt höga förväntningar. Men jag jobbar mitt allra yttersta på att ta ner dem till en mer mänsklig nivå.

Och på söndag ska jag inte alls gå och yoga i nån flashig yogastudio. Den fick mest vara med för att symbolisera exakt hur lugn och harmonisk jag tänker vara.

Hoppas ni får en fantastisk helg, darlings! Vad ni än ska göra. För det är ni återigen värda!

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tack det samma darling! Jag hade gärna också tittat på Coppolafilmen, men det får jag gära när jag flyttat klart. Jag och kidsen ska roa oss med att packa ... Kram Margo

November 17, 2006 3:42 PM  
Blogger Peter said...

Det får du absolut! Och snart måste vi ta en drink efter jobbet. Det var ju sagt jättelänge sen! Lycka till imorgon. Och lyft inte med ryggen! Kram!

November 17, 2006 4:43 PM  
Blogger Kerstin said...

Nu är det min tur att bli sotis. Det är typ därför jag längtar hem - jag vill också se Kirsten + Sofia.

PS Gud, vad Sthlm är litet. Så du känner Boris också. Hihi. Jag måste tillägga att jag inte känner Boris, men är dock väldigt när vän med hans flickvän.

November 17, 2006 5:40 PM  
Blogger Peter said...

Kerstin: Kom hem. Nu! Vi måste prata... ;)

November 18, 2006 3:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

En sån där studio vill jag yoga i!!!

November 19, 2006 1:54 PM  
Blogger Peter said...

ida: Ja, om det ser ut så, kan jag tänka mig att börja!

November 19, 2006 3:17 PM  

Post a Comment

<< Home