Tuesday, November 14, 2006

Au Revoir Simone

Jag ska spendera två dagar kollandes på powerpoint- presentationer i Göteborg från och med i morgon. Det ska bli intressant. Förhoppningsvis. Det lär väl visa sig.

Hur som helst. Jag ska förhoppningsvis inte jobba hela hela hela kvällen imorgon så jag googlade runt lite och såg att New York-girlsen Au Revoir Simone ska lira på Uppåt Framåt. Det skulle absolut kunna funka. Så där är nog jag imorgon kväll. Om jag inte sover som ett litet barn. Eftersom mitt tåg går vid 06.15 imorgon.


Au Revoir Simone - Through the Backyards

Visst är det ganska skönt. Skulle absolut kunna få hålla mig sällskap en regnig höstkväll i Göteborg.

11 Comments:

Blogger Anna said...

Dom är underbara!! och så snygga sen. Den där är på min topp 3-lista över vackraste låtar. lyllo dig.

November 14, 2006 8:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag skulle vilja påstå att det är sjukt bra. Jag är tagen och smått betuttad!

November 14, 2006 8:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

Åh jag hade ju tänkt att tipsa dig om det ju!! det är väl idag du är här i gbg va? om du vill kan vi ju gå på det där om du har tid.

November 15, 2006 9:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

Peter - det där var nytt för mig. du är min musikguru... :)

November 15, 2006 10:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

Power point.

Ibland hör man det igen.
ständigt lika förvånad.

Power point.

November 15, 2006 3:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

Förresten, om du skulle vilja svara på listan jag har på min blogg skulle det vara uppskattat! Det vore kul att inte bara få höra tjejers svar ;)

November 15, 2006 5:04 PM  
Blogger Kerstin said...

Ha en underbar dag om än den tidiga morgonen. Kraaaam.

November 15, 2006 7:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

uppåt framåt ÄR göteborg. gosh nu blir jag avis.

November 15, 2006 9:32 PM  
Blogger Peter said...

anna: Japp, underbara var dom.

shopoholychic: Du är inte ensam.

ida: Tack för igår, Ida! Trevligt som vanligt.

annie: Jag gör mitt bästa. ;)

hanna: Powerpoint är djävulens uppfinning. Ska kolla din blogg så fort jag passerat Skövde!

kerstin: Förmiddagen idag var underbar. Är inte fullt övertygad om resten ännu.

cherry: Uppåt Framåt var det bästa med Göteborg på flera år. Du ska vara avis.

November 16, 2006 4:29 PM  
Blogger fruitcocktail said...

underbar musik:)

November 20, 2006 9:33 PM  
Blogger Peter said...

Visst är det. Och det var helt fantastiskt live. Är jätteglad att jag gick och såg dem!

November 21, 2006 10:04 AM  

Post a Comment

<< Home