Friday, November 10, 2006

Uncoated Euro

Ja, då var det fredag eftermiddag då! At last. Och det där H&M-spektaklet och chokofesten igår tog tydligen på krafterna. Men det är väl bara att höja volymen lite så ska nog det ordna sig.

För snart ska jag ju iväg och dricka drinkar på Marie Laveau med en hel massa trevliga människor. Som till exempel Ida & Emma, Lina, Kerstin, Hanna och några till som jag inte riktigt vet vilka de är men som none the less säkert är jättetrevliga.

Så nu ska jag bara klicka på Itunessymbolen och göra om lite färger. Sen är allt dandy!

17 Comments:

Blogger Tbird said...

Jag har precis fått min nya Pantone color bridge, med pms, cmyk och rgb-värden... JIPPI
väl värd pengarna....

tjipp
/T

November 10, 2006 2:39 PM  
Blogger Peter said...

t: Är grymt avundsjuk. Måste försöka övertala min boss att mitt liv är ofullständigt utan en Pantone color bridge...

November 10, 2006 3:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Även om jag inte behöver en Pantone i jobbet är det så otroligt inspirerande att bara bläddra bland färgerna. Vill också ha :)

November 10, 2006 3:30 PM  
Blogger Peter said...

annie: Absolut! Alla borde ha en färgskala från Pantone. Då hade livet varit som i studsbollsreklamfilmen...

November 10, 2006 3:49 PM  
Blogger Johan B said...

Jag hatar Pantone. De ställer bara till fucking jävla problem när man inte vet var i tidningen man gör den där förbannade färgen smugit sig in och därmed inte kan göra en preflight in tryckeriet. Eller nåt. Mina layoutare förklarade det inte så bra för mig.

ML idag alltså?

November 10, 2006 5:01 PM  
Blogger Peter said...

Ja, Johan. Ja! Kom dit. Jag kan behöva lite manlig fägring. Jag kan lära dig allt jag vet om Pantone!

November 10, 2006 5:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tjo!
Kul att träffa dig igår - även om vi inte hann prata så mkt:-). Blir säkert fler ggr. Ta hand om dig.
/tant M

November 11, 2006 11:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

Tack för igår, det var en trevlig gettogether! Ha det! (Pojkvän ska nog behålla V&R-trenchen btw)

November 11, 2006 11:54 AM  
Blogger Johan B said...

Det blev lite omväg med ML igår. Så det slutade på AG och sedan hemgång.

November 11, 2006 1:23 PM  
Blogger Peter said...

mia: Japp, trevligt att ses. Det blir helt säkert fler gånger.

ida: Tack själv. Visst var det trevligt. Och om boyfrienden ångrar sig vet du vart den ska!

johan: Fattar. Synd att du inte kom, men det blir ju garanterat fler gånger. Hoppas AG var bra.

November 11, 2006 1:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tack för igår! Sorry om jag var helt cepe, det brukar bli så!

November 11, 2006 3:08 PM  
Blogger Peter said...

Ha ha, tack själv! Du var rolig, inte cepe. Det måste vi snart göra om igen.

November 11, 2006 3:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

Åh va kul det var igår. Du är en riktigt skön snubbe och alla brudarna var härliga brudar. Hoppas verkligen att vi kan göra om det. Kram

November 11, 2006 6:57 PM  
Blogger Peter said...

ida & emma: Ja, vi måste absolut göra om det. Snart. Ni får helt enkelt flytta hit igen. Det var superkul.

November 11, 2006 8:11 PM  
Blogger fashion.faux.pas said...

:) jeg elsker helg, men nå føler jeg at mandagen gjerne kan komme. ikke spør meg hvorfor...

November 12, 2006 1:23 AM  
Blogger Peter said...

Jag ska inte fråga. Lovar. Fast jag vill gärna ha lite mer helg...

November 12, 2006 12:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hej, var köpte ni Pantone Color Bridge Euro...?
Jag hittade ett par ställen som säljer men olika priser och omslag
kollade: mattonbutiken.se, colourhose, fontshop.se och paleda.

Panton 2005...är den fortfarande bra?
På Paleda var dem extr. otrevliga på tel...:(( vill inte köpa där nånting!

/Evgenia

November 02, 2007 2:19 PM  

Post a Comment

<< Home