Friday, November 10, 2006

CMYK-disco!

Ja, det var inte inte direkt den vanliga Spy Bar-klicken som var där igår... Men mycket intressant. Och hur många knappar som helst att trycka på. Och gott. Lakritschoklad var en smakupplevelse utöver det vanliga vill jag lova. Man blev helt perplex.
Och tryckpressar är ju så coola. Även om de är lite för datoriserade för min smak nu för tiden. Jag vill ha mina tryckpressar som en gammal Einstürzende Neubauten-vinylplatta. Och det vill Siljaline-tjejen också. Ska se om jag inte kan ladda upp värsta tryckpressen från Heidelberg här senare. Eller inte.
Iaf. M.I.A var på H&M på Hamngatan vid halv 12 igår. Resultatet syns på bilden. Kokobello!

10 Comments:

Blogger Kerstin said...

Gud vad du retas - jag är ju den som har misslyckats mest med denna Viktor & Rolf- hysterin.

November 10, 2006 9:51 AM  
Blogger Peter said...

Nej, det är du inte alls. Jag lovar att du kommer att få EXAKT det du vill ha. Fatta hur många knattar som kommer att lämna tillbaka på lördag. Det kommer finnas hur. Mycket. Som. Helst. Och idag är det fredag! Och alltså ses vi snart!

November 10, 2006 9:58 AM  
Blogger Kerstin said...

Tack för pepp - jag är lite nedslaget. Tänk att jag valde det förmodligen allra SÄMSTA ställe att shoppa Viktor & Rolf på... suck.

Ja, ikväll ses vi - HURRA. Kram så länge...

November 10, 2006 11:23 AM  
Blogger Peter said...

Ja, det var nog inte det bästa. ;) Men jag lyckades ju till slut få en smoking i rätt size så då borde du också lyckas.

November 10, 2006 11:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag vill ha mina tryckpressar som Magitek factory i Final Fantasy VI! (ttp://www.students.sonoma.edu/users/w/walz/ffmidi/FF6magit.mid) Eller Converters "Converter". GRHSHSHHSKKNGLLKH.

November 10, 2006 12:26 PM  
Blogger Peter said...

Åhh, Hanna länken funkade inte hos mig. Illa. Men jag anar storheten.

November 10, 2006 1:26 PM  
Blogger rosa fluff said...

Jag såg åtminstonde en person som lämnade tillbaka V&R kläder i dag.

November 10, 2006 2:33 PM  
Blogger Peter said...

*****: Ha, jag sa ju det. Bra spanat. Bytte du dina klänningar?

November 10, 2006 3:40 PM  
Blogger Linda K said...

uj köpte hon allt det där till sig själv? gaaalet :D

November 11, 2006 5:35 PM  
Blogger Peter said...

Japp! She did. Men det verkar som en hel del åker tillbaka...

November 11, 2006 8:01 PM  

Post a Comment

<< Home