Wednesday, November 08, 2006

I do. Not!

Jag är ju inte på nåt sätt en förespråkare för att familjer bryts upp. Det är ett helvete. Been there, done that! Men det kan också vara bra. För kidsen. Och för föräldrarna. Det är helt omöjligt för en utomstående att veta. Nästan i alla fall.

Så det är utan någon som helst värdering jag blir Hänt i Veckan och konstaterar att Britney och K-fed ska skiljas. Men hon har ju inte direkt sett "I was born to make you happy"-lycklig ut på sista tiden. Och ett barn för att rädda äktenskapet känns ju sådär. Dessutom verkar han ju inte direkt vara the sharpest tool in the box. Och han är en gräslig rappare. Helt stört dålig faktiskt.
Så dagen till ära kastar vi in... "drum roll"... Mike Jones! Han får representera rapskillsen i den här familjen!
Och nej, det blir inga fler nyheter av den här kalibern, var så säkra!

8 Comments:

Blogger sara said...

Det är jag o Brit. Vid så unga år har vi redan gått igenom så mycket. Har visserligen inte släppt några skivor...men har o andra sidan växlat från brunett till blond till allt däremellan. Nu är jag megablond!

November 08, 2006 12:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

Trist att familjer bryts upp meb det är på tiden att de splittar!
Snacka om att Kevin fått Brittan att tappa greppet om det mesta och att Brittans pengar fått Kevin att göra de kanske sämsta låtarna i vår världshistoria.

Får hoppas att det är slut på eländet nu och att barnen får växa upp i peace och love (samt slippa pappas k-feds musik).

November 08, 2006 12:13 PM  
Blogger Peter said...

niceone: Japp, det är du och Brittan. Fast du har snäppet bättre sångröst och en lite mindre lägenhet. Annars identiska!

annie: Det var ungefär så jag tänkte skriva först. Lite mer rakt på sak! ;)

November 08, 2006 1:11 PM  
Blogger Kerstin said...

K-fed suger. Rätt åt honom. Synd bara att de hann skaffa barn.

November 08, 2006 1:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

K-feds texter berör verkligen mig. Han rappar om sånt som är på riktigt. Han vet hur det är där ute. Han är fembarnsfar och går på Britney-bidrag. Ingen jäkla latte-pappa-tillvaro där inte. Och nu måste han klara sig på egen hand. Men med lite tur så gör de en reality-show om K-feds liv, så vi kan forsätta följa hans kamp för en bättre värld. En värld där fler unga kvinnor kan falla för K-feds oborstade charm och där fler små K-fed-bebisar kan få komma till världen.

November 08, 2006 1:59 PM  
Blogger Puman said...

Läs min blogg, du hittar svaret!
Take care out there :)

November 08, 2006 2:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

K-fed... TLC sa det bäst: "I don't want no scrub". Kom tillbaka Vanilla Ice! Allt är förlåtet. Eller kanske inte... ;)

November 08, 2006 2:24 PM  
Blogger Peter said...

Kerstin: Hård. Men rättvis. ;) Som vanligt!

b diddy: Ha ha, jag visst fan är det så. K-fed kommer med sin oborstade charm att få miljoner damer på fall. Herre min gud vad många små K-fed-kids det kommer att bli. Förskräckligt.

puman: Ja. Hate the player, don't hate the game.

maria: Nja, jag vet inte om jag ska vara ärlig. Eller jo, det vet jag. Allt är förlåtet. Vi snackar 2006 här. Då kommer man inte undan om man har skills som K-fed.

November 08, 2006 2:41 PM  

Post a Comment

<< Home