Thursday, November 02, 2006

Gunners are Les Misserables

Och eftersom ni är snälla (ointresserade) nog att inte ta upp det, får jag ju göra det själv. Målmässigt gick det åt helvete igår. Men, och jag vill med emfas uttrycka, jag tror jag aldrig har sett Arsenal spela så vacker och briljant fotboll som igår. Aldrig. Så om någon nån gång frågar er om ni har ett favoritlag i Premier League så har ni det från och med igår det. Arsenal heter det. Trots att de inte lyckade få in en jävla boll i målet.

Rubriken kommer självklart från The Sun. Som dessutom under en av bilderna hade bildtexten "I'm Tomas the Blank Engine" You gotta love 'em.

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det blev rejält klirr i kassan för alla spelbolag - i löööve it :D

November 02, 2006 2:42 PM  
Blogger rosa fluff said...

okej, Arsenal, ska lägga det på minnet.
Hoppas bara att det inte blir följdfrågor.

November 02, 2006 2:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

Det var faktiskt en riktigt bra match, särskilt för att vara en match som slutar 0-0... Ryssarna var inte heller kassa. Men inte så snygga. För övrigt tycker jag att tillbakagången till de klassiska rödvita tröjorna är tråkig, jämfört med förra årets jubileumströjor. Men i XL-coachen är det fortfarande härligt vinröda tröjor.

November 02, 2006 3:29 PM  
Blogger Peter said...

annie: ja, det kan jag tänka mig. det hade förmodligen varit lägre odds på 5-0.

*****: Bra! Och blir det följdfrågor kan du bara säga nåt på franska, det är så mycket fransmän där ändå...

November 02, 2006 3:40 PM  
Blogger Peter said...

diddy: Det var en riktigt bra match. Och håller med om tröjfärgerna. Jubileumströjorna var grymt snygga M.I.A undrade för övrigt varför ryssarna hade 10 målvakter och en utespelare. Humor!

November 02, 2006 3:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

Bra att du håller på Arsenal det gör ju jag oxå. Det bor en liten sportnörd i mig :)

November 03, 2006 11:56 AM  
Blogger Peter said...

Ha! Bra där, Emma. Klart du håller på Arsenal. Om det nu bor en liten sportnörd i dig har den förstått vilket lag som ska bo i ditt hjärta. Fast jag tror Elfsborg tar det imorgon.

November 04, 2006 8:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ja elfsborg gör nog det, får väl sticka ner på torget o fira jag me imon:)

November 05, 2006 2:31 AM  
Blogger Peter said...

Firade du?

November 06, 2006 5:08 PM  

Post a Comment

<< Home