Monday, October 30, 2006

High Recharge Age Fitness

Jo, tackar som frågar, jag sitter på ishotellet vid Skanstull och försöker koncentrera mig på att styra upp formen på danska kuvert och brevpapper. Det går sådär, to be honest. Så jag gick ut och satte sprätt på lite dollars på lunchen. Så jag kunde inte låta bli att köpa filmen nedan när den stod där och kollade in mig.

Och så är det ju så att jag ibland är rätt mycket yta. Ju. Men. Det är även så att min hud är extremt beroende av ljus och sol och fukt och det närmaste halvåret kommer därför som vanligt att vara en prövning. Framför allt eftersom jag sitter framför en bildskärm hela dagarna. Och den här vintern kommer den inte att ta igen sig mentalt och fysiskt i Kapstaden igen.

Så det var ju bara att slå till. Och jag är en sucker för Biotherms grejer. Funkar skitbra för mig. Men var den bästa krämen för min torra hud tvungen att heta Age Fitness? Känner mig som en blåhårig östermalmsdam. Måste genast börja snickra på ett inlägg om amerikanska muskelbilar alternativt vikten av att veta hur man styckar en tiotaggare man själv skjutit med pilbåge.

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hahaha - en blåhårig tant alltså :D

Om du vill testa något nytt (med ett mer neutralt namn, hehehe) kan jag tipsa om Exuviance produkter - de är så bra för torr hy som inte gillar vinter. Finns på diverse salonger och jag är helt såld på deras prylar...

October 30, 2006 1:50 PM  
Blogger Kerstin said...

Min kille gillar också biotherms saker. Fick av mig i julklapp förra året och nu är han fast.

October 30, 2006 2:08 PM  
Blogger rosa fluff said...

Ang.danska kuvert och brevpapper, kläm dit en liten rödvit flagga sen är det klart. Tänk vad enkelt livet är ibland.

October 30, 2006 2:38 PM  
Blogger Peter said...

enteranniesworld: Kankse inte riktigt är så illa, men det finns potential. Har inte hört talas om Exuviance. Kanske får testa nästa gång.

Kerstin: Jag vet, det är väldigt lätta att fastna. Men det är ju grymma grejer så hellre det än kokain... Och det är ju ungefär samma kilopris.

*****: I wish. Fast det gick ganska smidigt. Och jag förstod allt dom sa.

October 30, 2006 2:57 PM  
Blogger Kerstin said...

Hahaha - härlig liknelse. Föresten - jag vet vad du ska få av mig i julklapp: ett par tofflor med kissekatter. Hoho.

October 30, 2006 3:39 PM  
Blogger Peter said...

Du skulle bara våga... Då ska du få en cd med ett program som gör att du bara kan använda Zapf Dingbats Regular på din blogg! Consider yourself warned... ;)

October 30, 2006 4:18 PM  
Blogger Kerstin said...

Hahahaha. Okej, bäst att jag låter bli då :)

October 30, 2006 4:45 PM  
Blogger Peter said...

Fast det är ju ett tag kvar och jag litar fullt på ditt omdöme att välja julklapp till mig, katt-tofflor eller inte...

October 30, 2006 4:54 PM  

Post a Comment

<< Home