Tuesday, October 31, 2006

Peter Hjärta Er!

Måste bara säga. Jag blir så oändligt glad och tacksam över alla som skriver så fina saker om mina texter, min blogg och mig. Antingen här, på era bloggar eller i små vackra mejl.

Det går rakt in i mitt hjärta och helst av allt skulle jag vilja packa in något bedårande vackert i silkespapper med guldsnören och lägga brevid er så att det är det första ni ser när ni vaknar. Men det går ju inte. Och ni skulle bli vettskrämda om jag tassade omkring i era lägenheter på nätterna. För att inte tala om eventuella pojk- och flickvänner. Och så kan vi ju inte ha det. Så ni får den här istället. Det är nästan samma sak.


Charlotte Gainsbourg - The Song That We Sing

Shit, vad jag gillar er!

24 Comments:

Blogger rosa fluff said...

Åh, lovebombing vad fint!
Det är ju du som peppat mig idag. Tacktack!

Det kanske är därför alla skriver
fina saker, man får vad man ger.

October 31, 2006 8:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

you're a champion!
and talented too!
and generous with your time and your words!
isn't it obvious that your circle of blogfriends just grows.
and of course having good taste makes a huge difference too!
cheers mate!

October 31, 2006 8:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

Va söt du är, Me like u :)

October 31, 2006 8:22 PM  
Blogger Peter said...

*****: Japp, det var dags. Har väntat alldeles för länge med detta inlägget. Tack själv!

E: Tack snälla. Not still at work I hope... Cheers, mate!

October 31, 2006 8:23 PM  
Blogger Peter said...

Emma: Tack det samma! Ses snart!

October 31, 2006 8:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vad söt du är ;)

October 31, 2006 8:36 PM  
Blogger Peter said...

danni: Tack, du är snäll...

October 31, 2006 10:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tack detsamma! Du har skapat ett bloggcommunity med en värme och humor som är unik. More power to ya! ;)/Maria

November 01, 2006 8:40 AM  
Blogger Lina said...

tycker om dej åxå peter...det vet du...och jag ser fram emot vår lilla bloggträff...kram

November 01, 2006 8:45 AM  
Blogger Peter said...

Maria: Tack! Och när du säger saker lyssnar jag ju. Hela tiden. Som du vet.

Lina: Jaaa. Det ska bli väldigt trevligt! Kram.

November 01, 2006 9:03 AM  
Blogger Kerstin said...

Åh, och jag gillar dig - JÄTTEMYCKET.

November 01, 2006 9:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vad vackert. Jag börjar nästan gråta här.

November 01, 2006 10:31 AM  
Blogger Peter said...

Kerstin: Sötaste! Detsamma!

Annie: Så går det när du och alla ni underbara människor skriver fina saker!

November 01, 2006 10:37 AM  
Blogger Anna said...

Om jag inte har sagt det förut så kan jag bara instämma med de andra. Din blogg är toppen! läser den i stort sett varje dag.

November 01, 2006 11:15 AM  
Blogger Peter said...

Anna: Tack, snälla. Verkligen!

Cherry: Jag gör mitt bästa...

November 01, 2006 2:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

jag blir riktigt rörd av dina ord.. du är för härlig!! Puss å kram på dig darling ;)

November 01, 2006 3:22 PM  
Blogger Peter said...

Ida Ida... Tack det samma. Puss!

November 01, 2006 4:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

Det är inte så dumt å jobba med en sån person. Men han bloggar väldigt mycke på jobbet. hi hi :)

November 01, 2006 5:55 PM  
Blogger spacedirk said...

Haha! Jag vet hur du tar dig in i allas lägenheter utan att det märks. Ta på dig en röd rock, en lång, röd mössa och vitt lösskägg. Det funkar.
Jag tar nog den lilla trappan upp som leder direkt till dig och ger dig en fysisk kram, även om jag inte skriver så många inlägg som alla andra som detta fina inlägg var tänkt för. Men den kramen är du värt.

November 01, 2006 6:24 PM  
Blogger Peter said...

Ann Elisa: Ha! Ska du säga...

Didde: Du är finast. Och idag håller du på Arsenal!

November 01, 2006 6:48 PM  
Blogger spacedirk said...

8-0 skulle det ha slutat! Jag kommer inte att byta ut mina Gunners i XL Coachen. Tvärtom.
Match nr 5 och 6 måste vi se på the place to be....

November 01, 2006 11:04 PM  
Blogger Peter said...

Min mormor hade satt dom chanserna. Men fan, vad vacker dom spelar...

November 02, 2006 9:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

Bloggträff och jag är inte inbjuden :(

November 02, 2006 1:11 PM  
Blogger Peter said...

Sötnos! Ska genast skicka ett mejl till dig! Fast vi har inte bestämt nåt ännu...

November 02, 2006 1:51 PM  

Post a Comment

<< Home