Wednesday, November 01, 2006

That said...

... let's take it back to the program! Det är ju match idag! Arsenal mot CSKA Moskva hemma på Emirates Stadium. Första matchen mot ryssarna gick inte så bra. Å andra sidan är det ju inte direkt disco att spela där borta. Så vi får sannerligen hoppas att det går bättre ikväll. Och att mighty mighty Thierry Henry levererar bättre än han gjorde i helgens match. För jag vill ha mitt Arsenal som en Burberry Prorsum-mössa. Totalt överjordiskt fantastisk. Fast det hade jag ju inte behövt lägga till. Det vet ni ju redan.

5 Comments:

Blogger Caroline said...

första gången jag hört underbart störd som komplimang haha! men okej, eh tack då... vi hade ganska kul där på sjukan faktiskt hehe. på ett sätt tur att alkoholvärdet i blodet var ganska högt den kvällen... men iofs, om det inte hade varit det hade jag kanske inte voltat med cykeln heller... hmm

November 01, 2006 7:37 PM  
Blogger Peter said...

Ja, det kändes som det inte var en helt nykter tillställning, ha ha. Du har en poäng i ditt resonemang.

November 01, 2006 7:46 PM  
Anonymous Dr. Abdul Muniem said...

Thank you, that was just an awesome post!!!

April 11, 2018 9:42 AM  
Anonymous Health and wellness Blog india said...

That is great to hear, thank you for reading!

May 14, 2018 11:17 AM  
Anonymous Dr. Sunil Prakash said...

That was a VERY interesting one! Seriously interesting.

June 14, 2018 1:14 PM  

Post a Comment

<< Home