Friday, October 27, 2006

Tysk post.

Det är mycket roligare att få inbjudningar till visningar än korrektur i internkuvert i posten. Det här fick jag idag. Clemens en August är på europaturne och visar både herr- och damkollektion på Färgfabriken nästa helg. Så om nån av mina underbara läsare vill följa med och kolla in dem då kan ni ju säga till. För jag vill dit. Och M.I.A är på nån premiär i en annan del av landet.

Och om ni är grymma på tyska eller bara vill se lite bilder från dem så kan ni klicka här. Det är jäkligt snygga snitt. För då kommer ni till Der Spiegel eller vad det nu var. Tyskt var det oavsett.

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Riktigt schyssta grejer det där!
Tack för ett toppentips :)

October 27, 2006 1:30 PM  
Blogger Peter said...

enteranniesworld: De nada! Och visst vad det snyggt.

October 27, 2006 1:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

Det låter ju helt klart spännande!

October 27, 2006 2:01 PM  
Blogger Peter said...

Visst gör det. Får nog bli en tripp dit tror jag.

October 27, 2006 2:44 PM  
Blogger spacedirk said...

Was geht?
Was geht?
Ich sag's Dir ganz konkret.
Tänk att jag har sommarjobbat åt C&A i min lilla hemstad.

October 27, 2006 8:42 PM  
Blogger Peter said...

Det var som fan! Det här får vi nog utveckla i kväll...

October 28, 2006 10:36 AM  
Blogger Lina said...

jag kan ju deutsch...jag hade följt med dig vännen om jag inte skulle ha flyttat nästa helg...så jag har fullt upp.

October 28, 2006 8:25 PM  
Blogger Peter said...

Ja, det hade ju varit trevligt, Lina. Kanske också ska få bära flyttlådor nästa helg har jag precis fått veta...

October 29, 2006 3:39 PM  

Post a Comment

<< Home