Thursday, October 26, 2006

Morgonmöte!

Jesùs: Peter, kan vi ha en dejt den 9e?
Peter: Det vet du, Jesùs!
P: Har du sett nått, förresten, jag tyckte inte det var så bra...
J: Ja, det har jag. Det var det inte.
P & J (i kör): Men jag vill ändå bara ha smokingen!
P & J (i kör): Och vi är ju bara nästan samma storlek.

Nu är det ju två år sen the Jesus och jag shoppade designersamarbeten hos H&M, men då gick det ju å andra sidan extremt bra. Vi är grymt synkade när det kommer till de här grejerna, jag och vår bäst klädda arkitekt.

4 Comments:

Blogger Lina said...

killar som samarbetar...gillar vi.

October 26, 2006 10:41 AM  
Blogger Peter said...

Jag med. Och Jesùs är grym! Och det är skönt att ha honom med när man droppar jeansen och provar kostymer mitt i butiken...

October 26, 2006 11:35 AM  
Blogger Kerstin said...

Åh, vad kul. Kör i vind...

October 26, 2006 12:00 PM  
Blogger Peter said...

Vi är redan inne på Leg 7.

October 26, 2006 3:22 PM  

Post a Comment

<< Home