Thursday, October 26, 2006

Lost Ones

Som om det var nån som trodde att Jigga skulle lägga av. Kom igen liksom. Han nya platta "Kingdom Come" läcker ju inte helt oväntat som ett såll ut till oss och det gör ju ingenting. För Jigga är ju Jigga. Den 21 november november kommer plattan. Kan nog svänga en del tror jag. Och skönt att hans pensionering inte varade så länge. Han trodde uppenbarligen själv på att han skulle gå i pension. Han var nog den ende. Och stilig är han ju dessutom, Shawn Carter!

Jay-Z - Lost Ones

Och för övrigt. Ibland tror man att man vet var man har människor. Men överskattar dem. Och blir besviken. Och ledsen. Och ibland tror man att man vet var man har människor. Och underskattar. Eller misstror. Då blir de besvikna och ledsna. För att man varit ofantligt jävla korkad nog att underskatta dem. Men så visar de sig förhoppningsvis trots allt vara precis det man hela tiden vetat. Egentligen. I love that shit!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Har överskattat min förmåga att starta en blogg. Så. Nu blir det att få hjälp imorrn...

Den där överskattade stormen förresten, när kommer den?!

/Bossen

October 26, 2006 10:11 PM  
Blogger Peter said...

Ja, jag ska hjälpa dig. Även om jag tror att du underskattar dig själv. Stormen kommer i morgon! Jag lovar.

October 26, 2006 10:35 PM  

Post a Comment

<< Home