Wednesday, October 25, 2006

Ungefär så här...

Det är ju helt omöjligt att hitta en bild på de där handskarna från Hermès i läskigt tunt skinn som jag vill ha. Men de ser ungefär ut så här. Fast i beige. Och lite känsligare liksom. Med mer hänsyn taget till detaljerna.

De här små filurerna, i den väldigt trevliga färgen teak/bourdeaux, är iofs ganska okej och med tanke på att det var fucking freezing redan när jag gick på lunch idag är vi nog ganska nära nån slags closure på den här handskhistorien.

9 Comments:

Blogger Kerstin said...

Det där är poesi - så vackert.

October 25, 2006 9:59 PM  
Blogger Peter said...

Tack, du är en snäll tjej. Och numera även stenrik. I like that!

October 25, 2006 10:24 PM  
Blogger Kerstin said...

Dessvärre inte ... annars hade du lätt fått dem i present av mig.

October 26, 2006 7:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

Mycket fina vännen. En bra investering inför hösten. Köp genast. Dagens Fashion Faux Pas: Stickade sockiplast för vuxna. På allvar. På Twilfit. Finns i grått och rosa. Hur kan... Jag menar... Det är ju... Ni skojar eller hur? Inte? Nähä... /Maria

October 26, 2006 8:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Fina, men kalla.. de där kan du inte överleva vintern med. Köp ett par rejäla vantar istället ;) då sparar du dessutom pengar ;) hahahah.. Jag älskar tumvantar så jag har inköpt tumvantar i skinn...

October 26, 2006 9:57 AM  
Blogger Peter said...

Kerstin: Åhh, hade jag bara vetat det skulle ha givit Penny Peaches nandrolon.

Maria: Tackar tackar! Ja, jag gillade dem även om de inte är perfekta. Sockiplast? För vuxna? I'll be damned. Förutsätter att det blev de rosa?

October 26, 2006 9:59 AM  
Blogger Peter said...

Ida: Kalla som fan, jag vet. Men jag har redan ett par enormt fina kaninvantar som jag tänker plocka fram om ett tag. Ja, jag vet det är synd om kaninerna...

October 26, 2006 10:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

Naturligtvis. Och för att få den äkta kindergarten-känslan ska jag pimpa till dem med plastpärlor och Prittlim. ;)/Maria

October 26, 2006 10:11 AM  
Blogger Peter said...

Pimp My Sockiplast. I like!

October 26, 2006 11:36 AM  

Post a Comment

<< Home