Thursday, October 26, 2006

It's This One Thing!

När vi ändå är inne på mp3or... Lovely Amerie ska också släppa album. För att cranka upp intresset ytterligare har hon släppt en mixtape. Som finns lite här och där. Jag hittade den hos Discobelle. Men de har ju i sin tur hittat den på nåt fiffigt ställe. Hon lägger beslag på en massa hits och gör dem till sina plus lägger till ett par nya spår. Och det är sannerligen en rätt trevlig mixtape. Så om ni vill ha lite skön popsouthsider'n'b så ladda absolut ner mixtapen.

Amerie - Mixtape

Enjoy!

5 Comments:

Blogger Lina said...

hon är bra. cool och snygg. men så är hon ju halvkorean också ;=)

October 26, 2006 11:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag håller med Lina. Den här mixtapen är en bra uppvärmning inför helgen. Joy! =) /Maria

October 27, 2006 8:52 AM  
Blogger Peter said...

Lina: Ständigt de där vackra koreanerna jag omger mig med... ;)

Maria: Och jag håller med dig. Och Lina. Den svänger ganska bra faktiskt. Hon är cool.

October 27, 2006 9:22 AM  
Blogger Viktor Wiktorsson said...

Riktigt, riktigt bra!

October 27, 2006 8:45 PM  
Blogger Peter said...

Visst är den!

October 28, 2006 10:20 AM  

Post a Comment

<< Home