Tuesday, October 24, 2006

Snygga byxor.

Nu har det ju förvisso varit riktigt läskigt väder idag. Men det är nånting med hösten alltså. Och kläderna. Har ju redan pratat byxor till mig som inte är jeans (Bernard Zins-brallerna från Nitty Gritty remember...) men det kan ju vara så vansinnigt snyggt med byxor på tjejer. Killbyxor liksom. Som de på bilden. Antonio Marras for Kenzo. Vilka förmodligen kostar en förmögenhet. Men såna, eller liknande, kan man ju hooka upp lite överallt. Och det är så jävla snyggt. Dressat men ändå soft. Eftersom de är ganska vida.

Finns förmodligen en hel massa par hos Judits om man nu har lite flyt. Eller på något annat skönt vintageställe. Och säkert på alla de stora kedjorna också. Eller så kan man sno sin snubbes. Om han är smal. För den här hösten kommer han definitivt ha ett par. Om han vill vara snygg. Och det vill han ju.

11 Comments:

Blogger Lina said...

jag och emma från "hopplösa modenördar har snackat om att ev ses när de kommer till sthlm om ngra veckor. vore kul om du ville hänga med oss....kanske frankincense hanna också månne...?...vad säger du?

October 24, 2006 10:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ja de tycker jag allt, vår egna lilla bloggträff:) Kan blir superkul!

October 24, 2006 10:35 PM  
Blogger Kerstin said...

Åh, byxorna är grymma ju. Skitsnygga - jag älskar modellen och att att de är vida. Skitfina.

October 25, 2006 8:00 AM  
Blogger Peter said...

Lina & Emma: Självklart! Jag mejlar. Och klart Hanna ska med. Och Kerstin.

Kerstin: Ja, de är hur grymma som helst. Vida byxor som sitter bra kan vara hur snyggt som helst på tjejer.

October 25, 2006 9:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

Tja ba! Såg just studsbollfilmen igen och hittade en annan rolig filmsnutt på youtube, kolla in!

www.youtube.com/watch?v=sl5Nv2hOkYE&NR

Kram

October 25, 2006 9:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ja Kerstin ska oxå med :)

October 25, 2006 9:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jaaa bloggträff med mina favvisar ;)

October 25, 2006 10:41 AM  
Blogger Kerstin said...

Om jag får så är jag jättegärna med. Hurra vad kul. När?

October 25, 2006 11:47 AM  
Blogger Peter said...

Margo: Först blev jag lite förvånad, sen log jag.

Emma & Ida: Håller med.

Kerstin: Klart du får! Vad trodde du egentligen? Inte nästa vecka, men nästa. Så då åker du inte till Malta...

October 25, 2006 12:02 PM  
Blogger Lina said...

ja kerstin. givet. för låt att jag inte nämnde dig!

October 25, 2006 12:05 PM  
Blogger Peter said...

Lina: Håller med. Klart hon ska vara med!

October 25, 2006 1:26 PM  

Post a Comment

<< Home