Wednesday, October 25, 2006

Ifall ni hade glömt...

Imorgon är det alltså dags för show swapen mellan Acne och Browns Focus i London. Och det är den stora acnebutiken vid Norrmalmstorg. Och utbytet håller på hela nästa vecka också. Först var det ju sagt att det bara skulle vara tjejgrejer men det var tydligen inte helt spikat. Så nu verkar det som även jag kan få spendera. Och om jag inte minns helt fel är det den 25e idag...

Btw... nån en våning ovanför startade precis en Mac. Snacka om selektiv varseblivning. Somliga (hon mittemot) hävdar att jag är störd!

4 Comments:

Blogger Kerstin said...

Åh, det där är en sån suberb idé. Det är klart att jag ska titta in...

October 25, 2006 11:58 AM  
Blogger Peter said...

Ja, det är verkligen en strålande idé. Jag ska också dit.

October 25, 2006 1:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag bara MÅSTE dit!

October 25, 2006 1:37 PM  
Blogger Peter said...

Miashopping: Eller hur. Jag med.

October 25, 2006 4:29 PM  

Post a Comment

<< Home