Wednesday, May 02, 2007

Tråkigt.

Och ja, jag tycker det är oändligt tråkigt att c/o Stockholm stänger för att ge plats för Gina Tricot. Har inte en susning om det överhuvudtaget är någon som handlar på Gina Tricot, än mindre vad de har för kläder, men det känns som om det finns tillräckligt med den typer av kedjor. Och bara faktumet att jag aldrig ever varit inne i en Gina Tricot-butik säger ju det mesta...

Och jag gillade c/o Stockholm. Framför allt efter att de fixade våning 2. I morgon klockan 15.00 börjar utförsäljningen i alla fall och 7 juli stänger de. Tråkigt.

10 Comments:

Blogger Stina (Klädstrecket) said...

Är väldigt bitter att jag inte befinner mig i stockholm klockan 15.00 imorgon!

May 02, 2007 10:06 PM  
Blogger Peter said...

stina: Förstår det. Gick förbi för två timmar sen och de laddar verkligen. Det kommer att bli larvigt bra. Fattar inte hur fan nån kunde boka in ett varumärkesmöte just då. Extremt dålig timing. ;)

May 02, 2007 10:23 PM  
Blogger a spoonful of mint said...

Jag gillade också c/o stockholm... Tack för tipset jag ska absolut dit och slåss.

May 03, 2007 9:40 AM  
Blogger Linda K said...

du, gå aldrig in i en gina tricotbutik. det är inte värt det.

May 04, 2007 7:53 AM  
Blogger Peter said...

yeh-yeh girl: Slogs du? Jag såg kön för att ens få komma in, när jag gick hem. Jag ställde mig inte i den.

linda k: Litar på ditt omdöme. Som du vet!

May 04, 2007 10:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

Men visst såg jag dig stryka runt på götgatan misstänkt nära c/o igår? Min vinkning uppfattades dock inte av dig... Kanske inte konstigt då jag var kamouflerad av div sjalar och solglasögon.

May 04, 2007 10:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

Och hur uppmärksam är jag. Läste precis ovanstående inlägg. Well, ha en fin helg så tar vi tag i planer för den härliga träffen till veckan. Låter det bra?

May 04, 2007 10:40 AM  
Blogger Peter said...

sicilia: Du såg mig alltså. Och vinkade. Och jag såg inte dig. Enormt dåligt. Visserligen var jag förblindad av kön så jag får skylla på det. Och, japp, det låter som en mycket bra idé!

May 04, 2007 3:06 PM  
Blogger a spoonful of mint said...

Jag slogs inte, men kanske skuffades lite...

May 05, 2007 12:27 AM  
Blogger Peter said...

yeh-yeh girl: Jag ser det framför mig. Hur du skuffas... Tror du nog är en ganska sympatisk skuffare. ;)

May 06, 2007 6:41 PM  

Post a Comment

<< Home