Monday, April 30, 2007

Adidas ZX 700 Animal

Har ju helt glömt bekänna att jag offrade ett par trainers i det stora röda landet i öster. Det var förvisso synnerligen uträknat och förutbestämt, men ändå. Tänkte göra exakt likadant i Kapstaden, men då gick det inte. Jag behöll mina Schattenboxen eller vad det nu är de heter från Puma, trots att det är världen största hål i dem.

Den här gången gick det bättre. Så numera befinner sig ett par andra av mina Puma-dojjer i Shanghai. Trots att kineserna kollade in dem likt japaner på jakt efter vintage-dojjer. Först satte jag och Didde dem vackert uppstaplade så att de fick fin utsikt från hotellrummet, men vi kom på att den stackars städerskan med all säkerhet hade postat dem till mig, eftersom hon var extremt vänlig och hjälpsam. Så vi placerade dem helt sonika i papperskorgen i rum 837 och la en förpackning med väldigt äckliga nötter med fisk-smak ovanpå. Mycket begåvat tyckte vi.


Till saken. Trainer-balansen är i alla fall numera, ehhh... balanserad, igen. Och hemma hos mig finns de där Adidas ZX 700 Animal jag pratade om för ett tag sedan. Bara så ni vet.

6 Comments:

Blogger Smartasmia said...

Det känns betryggande att höra:-)

May 01, 2007 9:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

Dom där är grymt snygga sneakers. Har själv kollat in dom. Grymt bra köp.

May 01, 2007 12:07 PM  
Blogger Peter said...

smartasmia: Bra! Ordningen är återställd!

micke: Tack. Ja, de är skitsnygga. Har kollat på dem alldeles för länge för att gå och vela. Så nu är de mina.

May 01, 2007 3:06 PM  
Blogger a spoonful of mint said...

Med tårar i ögonen minns jag jackan jag glömde på ett lyxhotell i London, den fick jag aldrig tillbaka...

Jag vill också ha snygga sneakers!

May 02, 2007 1:25 PM  
Blogger Peter said...

yeh-yeh girl: Lyxhotell? Mera mera! Vi får helt enkelt gå på sneakerjakt. Eller trainerjakt om du frågar mig...

May 02, 2007 10:41 PM  
Blogger a spoonful of mint said...

Ja det är tusan inte lätt att hitta sneakers, det kan ta dagar, kanske veckor.

May 03, 2007 9:43 AM  

Post a Comment

<< Home