Monday, April 30, 2007

First Class Riot

Jag vet att ganska många har lagt upp sendshare-länkar till den här och det hade jag också gjort om det inte varit så att så många andra redan gjort det. För det är ju en fantastisk låt. Och inte helt oväntat fortsätter Göteborgs finest TTA sätta musik till min sommar.

Jag vill minnas att jag la upp Marcus förra video Silly Crimes, med det underbart vackra fotot på hopprepstjejerna, för ganska exakt ett år sen så det borde ju vara dags igen. Den här gången är det mest, alltid lika välklädda, Henning och Eric i studio med ett helt gäng delfiner. Kanske inte lika lika vacker som Silly Crimes-videon, men hey...

Har jag förresten berättat att det första min yngsta, och snyggast tatuerade, kollega sa när han såg mig i Shanghai var "Ey, Vatos Locos 4-ever!" På tal om byxorna på välklädda killar i First Class Riot-videos...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home