Monday, April 30, 2007

Tack så värst!

Ja, men jag fortsätter väl då... Helena von Zweigbergk hoppar av Filmkrönikan efter bara en säsong som programledare. Hon ersätts av gästrecensenten Andrea Reuter. Andrea vill ha högre tempo och fler inslag i programmet. Tror inte hon har något att oroa sig över. Och ja, M.I.A sitter i sovrummet och läser skithemliga manus och vill inte bli störd, om ni undrar varför jag sitter här och tokpostar inlägg...

Update: Hon kom ut. Dansandes! I en helt fantastisk Hope-kjol. I did not see that coming...

5 Comments:

Blogger Smartasmia said...

Hahaaha..en dansande Hope-kjol när man minst anar det:-) Och det är alltid trevligt med farbrors vulkanutbrott till bloggattacker ibland!

May 01, 2007 9:46 AM  
Blogger Kerstin said...

Skönt - jag tycker att Filmkrönikan har varit lite väl pretto. Men det är bara min åsikt...

May 01, 2007 2:08 PM  
Blogger Peter said...

smartasmia: Ja, den var superfin. Peggy hette den. Grå. Blandning av bomull och linne!

kerstin: Håller helt med dig. Pretentiöst utan substans dessutom, om du frågar mig. Och det är inte min favoritgenre...

May 01, 2007 3:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

Det var väl fan på tiden! Vad blir pretentiöst+utan substans? Sjukt töntigt. Jag har knappt kunnat titta, man mest skakar på huvudet ock suckar :D Jag saknar Orre.
Du Peter, du verkar vara en synnerligen vettig kille, och jag har märkt att du har en smak väldigt lik min i vissa fall.. Kan inte du ta och skriva nåt om vad som är grejen med sneakers? För jag fattar verkligen inte!

May 01, 2007 5:15 PM  
Blogger Peter said...

marcus r: Håller med. Hon har inte på nåt sätt hållit måttet, tycker jag.

En sneakertext på beställning? I like! ;) Fast då måste jag ju anstränga mig så du får ge mig ett tag...

May 02, 2007 1:47 PM  

Post a Comment

<< Home