Wednesday, April 25, 2007

Västra kajen

Jag har inte helt försvunnit igen. Har bara fantastiskt mycket att göra. Men det blir ganska fint. Och nyss var jag på teater. Västra kajen på Stadsteatern i regi av Åsa Kalmér. Sista föreställningen. Den var bra.

Och Ulf Brunnberg var väldigt bra. Har kommit på att han borde få mer uppmärksamhet för sitt skådespeleri. För förutom ikväll var han ju fullkomligt lysande i Killinggängets Fyra nyanser av brunt. Som jag nog för övrigt måste se igen. För det är en väldigt välskriven film.

4 Comments:

Blogger Smartasmia said...

Japp - känner igen ditt resonemang om farbror Brunnberg där; jag var ju med på tiden då han bara var käck liksom - och han har utvecklats väldeliga de senaste 20 åren:-)

April 26, 2007 9:55 AM  
Blogger Peter said...

smartasmia: Ja, han har ju spelat en del, how shall I put it, mindre tilltalande grejer. Om man inte är inne på fars förstås. För där var han kung. Gillar honom mer nu. ;)

April 26, 2007 11:39 AM  
Blogger Kerstin said...

Du är så kultiverad - jag borde hänga mer med dig. Puss.

April 27, 2007 7:47 AM  
Blogger Peter said...

Ha ha, inte så värst va... Säger tjejen som köper Zebra-konst!

April 27, 2007 9:58 AM  

Post a Comment

<< Home