Friday, April 27, 2007

Sol och jeans.

Jag hann inte förbi den förmodat grymma utförsäljningen på Svartensgatan igår kväll. Det ångrar jag. Men damn, vilken grym dag det var igår. Varmaste dagen hittills och världens bästa lunch i gräset och öl i solen vid båtklubben efter jobbet. Det kan nog bli ganska bra det här! Väldigt till och med.

Och idag ska jag se till att en av mina vänner köper skitsnygga jeans. Jag tror jag ska tvinga in henne i ett par Tube från Acne. Eller ett par Hep. Hon kommer inte att gilla det. Undrar vad jag kommer att komma hem med...

Och nu har jag ganska exakt 5 timmar på mig att skriva copy, och formge, en annons om varför man ska bygga fler trähus. Nån som har några uppslag?

Idag fyller min lillasyster år! Grattis Alle!

3 Comments:

Blogger Linda K said...

klart tjejen ska ha acne! och du också :)

April 27, 2007 3:19 PM  
Blogger Peter said...

linda k: Jag vet. Men just nu är hon inne på att hon vill ha mer baggy. Och absolut inte hög midja. Får se var vi landar.

April 27, 2007 4:04 PM  
Blogger Sessan said...

Tackar! Synd att ni inte kom, men vi hade en go dag ändå med massor med kantareller från Nono ;)

Kram Lillan

May 02, 2007 9:11 AM  

Post a Comment

<< Home