Tuesday, May 08, 2007

Mera shorts...

Jag vet inte om det är värmen eller min feber, men jag behöver ett par shorts. Och jag är ingen shortskille som ni ju redan vet. Köpte ju de där i Paris förra sommaren men... nej. Eller... nej.

Lyckligtvis är ju den här sommaren, rent utbudsmässigt, den bästa shortssommaren ever. Varenda märke har ju lyckats styra upp snygga modeller, vilket varenda magasin och blogg tagit fasta på. Det är bara det att uttryck som "cityshorts" ter sig ungefär lika lockande som musik som beskrivs som "brunchmusik".

Så, om jag ska in i ett par så får det bli de här. Buggy Shorts, från Hope. Och i deras butik på Norrlandsgatan finns för övrigt en hel massa snyggt. En helt fantastisk sidenscarf om inte annat...

3 Comments:

Blogger a spoonful of mint said...

Knepigt med shorts, det är inte lättburet.

May 08, 2007 10:00 PM  
Blogger Annie - PD said...

Shorts är svårt men de där såg snygga ut...

May 09, 2007 8:11 AM  
Blogger Peter said...

yeh-yeh girl: Tell me about it...

annie: Jag gillar också dem. Nästan de första som varit grymma. Det blir så jävla lätt brevbärarstylee med dressade shorts. Och det är inte den Peter jag känner...

May 09, 2007 3:50 PM  

Post a Comment

<< Home