Tuesday, April 17, 2007

Sex!

För övrigt är Bons sex-nummer riktigt jäkla bra. Så om ni inte prenumererar så tycker jag att ni ska springa och köpa det. Välskrivet och snyggt som bara den. Det brukar det ju å andra sidan vara men den här gången så var det ännu skarpare än vanligt. Kanske för att det var mer sammanhållet. Bra som tusan är det i alla fall!

Och sen är jag den första att beklaga att Ika och resten av redaktionen bakom magasinet SEX ska lägga ner. För det är/var också ett väldigt bra magasin.

5 Comments:

Blogger Annie - PD said...

Damn vilket omslag :D

April 17, 2007 12:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mmm gillar omslaget starkt!

April 17, 2007 2:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Bon, bättre än vanligt? Wow. Ska bli sjukt kul. Bon lyckas alltid blowa mig away totalt typ.
Min prenumeration gick ut för cirkus 2 år sedan, undrar hur mycket jag förlorat på att betala lösnummerspris?

April 17, 2007 4:47 PM  
Blogger Peter said...

annie: Smaskigt va?! Det är riktigt bra.

ida: Japp, jag med!

April 17, 2007 4:47 PM  
Blogger Peter said...

marcus r: Bon har ju förstås en extremt hög lägstanivå, men ja, ännu bättre än vanligt faktiskt.

April 17, 2007 4:48 PM  

Post a Comment

<< Home