Friday, March 02, 2007

Äntligen!

Det måste vara den mest förutsägbara låten jag kunde ge er den första fredagen i mars 2007. Men ingen låt sammanfattar bättre just nu hur jävla överlycklig jag är att det är fredag. I kid you not!

Och jag ska krossa på tennisen om ett par timmar. Och sen ska jag ta de jag tycker bäst om och gå till Allmänna Galleriet.

Så ni vet, darlings...

The Cure - Friday I'm In Love

Update: Jag krossade inte. Men det gjorde Robert. Både sitt tennisracket, sina glasögon och sitt ögonbryn. Way to go!

4 Comments:

Blogger rosa fluff said...

Den gamla slagdängan, det var inte igår. Hoppas du får en bra fredag.

March 02, 2007 11:42 AM  
Blogger Peter said...

Elle: Nej, det var det faktiskt inte... Hoppas du med får en bra fredag. Det är vi sannerligen värda!

March 02, 2007 2:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

Det är galet! Jag har satt på den så vansinnigt många Fredagar och den är fortfarande precis lika bra och ger mig samma känsla!

March 02, 2007 10:18 PM  
Blogger Peter said...

marcus: Det är världens bästa fredagslåt.

March 03, 2007 4:19 PM  

Post a Comment

<< Home