Friday, February 23, 2007

Min lillasyster är the bomb!

Jag måste bara... Mejl från min syster.

"De fem basta, av de 13 skolorna som tavlar, far upptrada igen pa lordag. Detta aret var Mike och Denise med och dansade, och deras skola med ca 2000 personer kom pa 4e plats. De ar som sagt bortresta, sa JAG och HODDE ska dansa samba med utstyrsel och allt pa sjalvaste Sambodrom, dar Rios karneval gar av stapeln!!! Sjukt kul ska det bli, och kostymerna ar ganska cooola. "

Det är ju så coolt att det nästan inte är sant. Herregud, hon ska dansa i kostym på Sambodrom! Way to go, little sister!

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ojnevojne...vad månde bliva?..enormt kul och ett stort grattis härifrån:-) tjipp till stolte storebrodern också, så klart!

February 23, 2007 2:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Fan va skoj! Vad spännande och nervöst det måste kännas :)

February 23, 2007 2:18 PM  
Blogger Karin said...

Är avundjuk så jag kan dö.
Påfågelkostym och stiletter på samboronbon va.... gosh...

February 23, 2007 5:08 PM  
Blogger Peter said...

mia: Storebrodern är extremt stolt, kan jag meddela... ;)

sweetheart: Eller hur. Hon kommer att klara det där galant.

karin: Ha ha, jag är inte det minsta förvånad. ;) Du kan ha påfågelkostym i Shangan...

February 23, 2007 5:41 PM  
Blogger Kerstin said...

Gud vad stolt du kan vara :) Tuff syrra du har...

February 25, 2007 3:18 PM  
Blogger Peter said...

Kerstin: Tuff som få är hon. Ser fram emot att se bilderna. Hoppas tanden mår kalasbra!

February 26, 2007 1:47 PM  

Post a Comment

<< Home