Tuesday, February 13, 2007

Vice/Style at Sthlm

Och om det är nån som känner att, men wtf, jag vill också ha lite fashion, så kan ni ju i alla fall gå på kalas. Om ni inte är upptagna med andra trevligheter. På fredag är det nämligen Vice/Style at Sthlm Opening Party.

Biljetter finns från och med typ imorgon här:
· Le Shop, Birger Jarlspassagen
· Boutique Sportif, Kocksgatan 60
· Fade, Skånegatan 78
· Core, Gamla Brogatan 27
· Nitty Gritty, krukmakargatan 26

Det brukar svänga vill jag minnas. Ganska mycket!

9 Comments:

Blogger Kerstin said...

Men gud vad tevligt det låter - kanske, kanske :)

February 13, 2007 6:57 PM  
Blogger rosa fluff said...

Verkar ju kul...
men jag ska på
party på lördag.

February 13, 2007 7:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

Fick oxå inbjudan på mailet, vi vill så gärna dit. Men vi vet inte hur vi ska hämta ut ngr biljetter. De är ju säkert slut på fredag när vi kommer. Se om man kan ringa o lägga undan eller nåt.Vi kunde ju gå dig tillsammans de hade varit skoj :)

February 13, 2007 9:35 PM  
Blogger nadia said...

Men skaru gå på Bons jippo på Berns i morrn då? Funderar på att gå dit men vet inte om jag orkar...

February 14, 2007 11:38 AM  
Blogger Annie - PD said...

Men nä, jag har annat för mig. Åker till Loooodoooon imorgon :D

February 14, 2007 2:25 PM  
Blogger Caroline said...

inget au revoir simone på fredag då eller?

såg du mig på uffie förresten? haha. jag tror inte jag såg dig men jag har knappt nån aning om hur du ser ut heller. vad tyckte du om spelningen? jag tyckte den var sådär... hypen är nog rätt fett över alltså.

hejhej!

February 14, 2007 3:53 PM  
Blogger Peter said...

kerstin: Ja, jag säger nog som du, kanske kanske...

elle: Jag fattar läget!

emma: Ja, jag hoppas verkligen vi kan ses på fredag när ni kommer. Det skulle vara väldigt nice tycker jag. Det var ju ett tag sen.

nadia: NADIA! Välkommen. Jag tror inte att jag ska till Berns. Det är lite mycket nu. Hoppas du och M.I.A hade det trevligt!

annie: Klart att du gör! Glöm inte gå in på Dover Street Market. Kanske en av LDN's bästa klädbutiker!

caroline: Inte som det ser ut nu. Det är en helt koko vecka. Vet inte riktigt hur jag ska gå runt. Var inte ens på Uffie. Hade Peter-utvärdering med några med alldeles för bra koll på mitt liv... Ska du gå?

February 14, 2007 5:41 PM  
Blogger Lina said...

oh jag ska försöka..men jag vet inte om jag får biljetter än...får veta idag..hoppas hoppas...

February 15, 2007 1:13 PM  
Blogger Peter said...

lina: Vi får helt enkelt höras av. Såklart!

February 15, 2007 1:45 PM  

Post a Comment

<< Home