Thursday, January 25, 2007

Whyred S/S -07

Det här inlägget har väntat ett tag. För helt ärligt blir jag inte klok på den här kollektionen. Jag gillar den men jag kan verkligen inte riktigt sätta fingret på den. Acnes vårkollektion tycker jag är klockren. Där vill jag ju ha typ allt. Och jag gillar ju Whyred. Och den är ju ganska mycket våren 2007. Absolut. Men samtidigt känns det som om det är något som saknas. Vet inte riktigt vad bara. Och det jag sett i verkligheten har inte heller gjort mig övertygad. Måste nog se ännu mer. Eller är det helt enkelt en ljummen kollektion. Hittade inte ens 5 klockrena bilder, därav girlsen...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

nja jag är inte alls upphetsad jag tycker det ser riktigt tråkigt ut...visst är det schysst med minimalism och enkelhet men det här känns bara trist .. snark.

January 27, 2007 8:13 AM  
Blogger Peter said...

Ida: Håller med. Fast jag gillar ju deras grejer i vanliga fall så jag är en smula konfunderad. Höstkollektionen borde rimligen vara vassare.

January 27, 2007 3:30 PM  

Post a Comment

<< Home