Friday, December 22, 2006

Roligt in i det sista!

By the way. Jag tror man vet att det är dags att ta jullov när man står ensam i hissen med nån slags grånad konsult och helt plötsligt hör någon som högt sjunger, inte i sitt huvud alltså, "you don’t want to fuck with me, you ol’ dirty bastard" och inser att det faktiskt är jag. Han log en smula förskräckt och nervöst. Jag kände mig exakt som den där besynnerliga knatten i "About a Boy".

Kanske inte skulle letat upp den där gamla wu-tang-plattan... Tur att det är sista dan. Fast jag skrattar ändå ganska mycket åt det fortfarande. Men det är ju jag.

5 Comments:

Blogger rosa fluff said...

Jag skrattar också.
mer sånt, mer sjunga i hissen.

December 22, 2006 11:22 AM  
Blogger Peter said...

Bra, Elle. Skönt att du är på min sida! Jag var lite nervös att gubben skulle bli arg. Men han fattade nog inte vad jag var för en dåre.

December 22, 2006 12:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Skönt att inte vara den enda som gör bort sig.

God jul för övrigt!

December 22, 2006 12:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag brukar gå o småsjunga med i låtarna i min pod. En natt när jag gick hem så klappade ngn på min axel (jag vart jätterädd). Det var en välklädd kille..han sa va vackert du sjunger :)

December 22, 2006 1:27 PM  
Blogger Peter said...

Jessica: Jag gör det hela tiden. Du är inte ensam!

emma: Bra, Emma! Är inte det minsta förvånad ;) Hoppas du och syrran haft en bra jul! Kram.

December 29, 2006 4:48 PM  

Post a Comment

<< Home