Wednesday, December 20, 2006

Dior Homme Dermo System

Alltså folk i min närhet börjar bli lite irriterade på att jag inte önskar mig nåt i julklapp. Framför allt eftersom jag är helt stört svår att köpa saker till eftersom jag kan vara en smula kräsen.

Men i år kan jag ju inte ens komma på nåt. Nästan. Så jag har sagt att jag inte vill ha nåt. Men det kommer jag ju helt säkert att få ändå. Så please, säg nånting jag vill ha. Vad har ni köpt till era boyfriends? Jag vet ju att ni har koll... Bring it on!

7 Comments:

Blogger Kerstin said...

This comment has been removed by a blog administrator.

December 20, 2006 8:14 PM  
Blogger Peter said...

Bra, Kerstin. Tack snälla! Lovar att säga till om det börjar välla in träffar från Malta. Puss.

December 20, 2006 8:53 PM  
Blogger AnnElisa said...

Du vill ha:
Gucci by Gucci. Boken. Dom får samla om för dyr.

December 20, 2006 9:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kräsen? Var det inte du som köpte en gul FP-tröja nyligen?

December 21, 2006 1:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

fotbollsresa till barcelona, barcelona vs ngt lag som låter som corona, så stor koll har jag. ska självklar oxå med men matchen är ju bara en kväll. kommer bli så kul att se hans reaktion när han öppnar paketet.

ps, fin blogg

December 21, 2006 8:17 AM  
Blogger Peter said...

annelisa: Just det ja, den har jag ju till och med skrivit om. Tur att du har koll på mig.

anonymous: Ehh jo, det var jag. Betyder det att jag är mindre kräsen alltså? Visste inte...

nilla: GRYM present. Jag skulle också vilja se hans min. Fan vilken lycka! Och tack!

December 21, 2006 9:22 AM  
Blogger Peter said...

Btw. Kerstin, jag tog bort din kommentar. För säkerhets skull. Ifall David trots allt skulle vilja veta vad han får i julklapp!

December 21, 2006 5:01 PM  

Post a Comment

<< Home