Thursday, January 25, 2007

+ 46

Snart är det ju modevecka i den här stan. Eller det har ju förstås redan varit en del visningar. Och trots att jag har kokobellomycket att göra på jobbet så måste jag ju kolla in en del. +46-visningen förra året var skön som tusan. Och jag tror inte att det blir på nåt sätt sämre i år.

+46 utvecklar sig dessutom ytterligare i år. Det blir mer av en alternativ modemässa med två delar. +46 Trade och +46 Select. Tradedelen presenterar de bästa skandinaviska avant garde-märkena och några utvalda internationalla labels och Selectdelen ska precis som förra året utse Sveriges mest talangfulla designer.

... och de nominerade är: Els-Marie Lidberg, Amélie Marciasini and Magdalena Säfqvist. Det ska bli grymt kul att se resultatet.

Om ni vill läsa mer, så klickar ni här.

2 Comments:

Blogger Kerstin said...

Åh, vad spännande. Hoppas nu bara att jag kommer ha tid att gå på någonting :)

January 26, 2007 11:27 AM  
Blogger Peter said...

Det har du, Kerstin. Och ibland behöver jag ju faktiskt sällskap!

January 26, 2007 1:19 PM  

Post a Comment

<< Home