Friday, December 15, 2006

Jul i glashuset

Nu ska jag snart ta min skitstora patinerade läderväska inköpt på Herr Judit på Hornsgatan (ja, jag läser också Rodeobloggen) som är full med diverse vackra plagg, gå förbi Didde och sen hem till Ann och dricka champagne. Den är kyld sedan två dar nämligen. Och sen ska vi gå på julfest. Det ska bli intressant.

Och om det inte är intressant, eller roligt, ska jag ringa Hanna och göra henne sällskap till Spy Bar där hon ska plåta. Japp. Så får det bli.

Hoppas alla får en grym helg och glöm inte Beckmans julmarknad i morgon och på söndag.

7 Comments:

Blogger Lina said...

who....jag ska med hanna till spyanm...kom du med!

December 15, 2006 4:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

Låter som om du har en riktigt trevlig kväll att se fram emot!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

December 15, 2006 5:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

Låter nice :) alltid bra med backupplan när det är julfest.

December 15, 2006 10:15 PM  
Blogger Kerstin said...

Åh, så himla skoj det låter. Hoppas du får kul.

PS Som du ser kan jag ÄNTLIGEN kommentera hos Betablogger. Jiiipii...

December 16, 2006 8:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

Thohooo!
Hoppas att du överlevde julfesten - och att du stod pall ditt mission.

December 16, 2006 1:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

beckmans julmarkand tycker jag brukar vara en besvikelse. mycket sugrör och gem typ.

December 16, 2006 1:59 PM  
Blogger Peter said...

lina: Jag kom aldrig. Som ni ju märkte. Fråga mig inte vad jag gjorde, men av nån anledning råkade jag ta över mixerbordet från nån liten praktikant och sen blev allt svart... ;)

sophie: Den var trevlig. Fast konstig kinabuffé.

annie: Det kändes som en backupplan var på plats här. Behövde aldrig använda mig av den dock.

kerstin: Det var helt ok. Men jag har haft roligare... Bra att du är tillbaka! Mår du bättre?

mia: Knappt. Men jag dansade. Nån slags styrdans med en praktikant från dalarna. Hon styrde.

cherry: Mycket sugrör och gem, ha ha ha. Elakt. Fast roligt. ;)

December 18, 2006 11:03 AM  

Post a Comment

<< Home