Friday, December 15, 2006

Nasty Nas!

Ja, ni såg ju top15-listan. Inte ett enda hiphop-spår. Och då pratar vi ändå om "Nej, inte Peter, han spelar ju fan bara hiphop, vi bokar nån annan!" Jag och hiphop har inte direkt varit på samma nivå i år. Well, guess what? Bring me the motherfucking ruckus!

Sakta men säkert trillar det in en och annan mp3a som funkar för mig. Alan Braxe & Fred Falke-remixen på Kelis's Bossy kan ju knappt räknas men när både Nas, Jigga och The Game släpper album är jag nog faktiskt med. Så Samme, fixa den där festen så kommer jag!

Turn the music up in the head phones!

Nas och Jay Z - Black Republican

Och Discobelle gör underverk. Tack!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nas är bättre än Jay-Z!!!!

December 15, 2006 3:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

Klart han är!

Tack för propsen Peter!

December 17, 2006 9:44 PM  
Blogger Peter said...

jens: Visst är han!

martin: Håller med. Och såklart. Ni är grymma ju.

December 18, 2006 10:54 AM  
Blogger Peter said...

mike: Gillar den som fan också. Den tog mig tillbaka till hiphopen.
Och jag gillar Jiggas album. Har inte hört hela Nas.

December 20, 2006 10:17 AM  

Post a Comment

<< Home